Thursday, Aug 19, 2021

صفحه نخست » گزارش ها از بمب‌گذاری احتمالی در مجاورت کنگره آمریکا

foori_081921.jpgایندیپندنت فارسی - ساعتی پیش اعلام شد که یک مرد مظنون به داشتن بمب، اتومبیلش را در مقابل «کتابخانه کنگره» واقع در نزدیکی عمارت کنگره آمریکا در شهر واشنگتن پارک کرده است

پلیس در پایتخت آمریکا در روز پنجشنبه ۱۹ اوت، اتومبیل مردی را محاصره کرد که گفته می‌شود مسلح به بمب است.

پلیس منطقه کنگره در واشنگتن گفت مرد مظنون را که ادعا می‌کند بمب به همراه دارد شناسایی کرده است، اما انگیزه او هنوز مشخص نیست.

ساعتی پیش اعلام شد که یک مرد مظنون به داشتن بمب، اتومبیلش را در مقابل «کتابخانه کنگره» واقع در نزدیکی عمارت کنگره آمریکا در شهر واشنگتن پارک کرده است.

‌ ساختمان‌های مجاور از جمله ساختمان دیوان عالی، تخلیه شده و نیروهای رسیدگی به وضعیت اضطراری به محل اعزام شدند. از کارکنان برخی ساختمان‌های دیگر نیز خواسته شد از محل کار خود خارج نشوند و ایستگاه متروی مجاور بسته شده است.

پلیس شهر واشنگتن در حساب کاربری توییتری خود نوشت که تحقیقات برای تهدید بمب‌گذاری در جریان است و از مردم خواست به محل نزدیک نشوند.

خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع آگاه گفت که وجود بمب همراه مرد مظنون تایید نشده است. اما چنان که کارکنان کنگره آمریکا روایت کرده‌اند، فرد سوار بر اتومبیل گفته است که مسلح به بمب است. گفته می‌شود که مقام‌های رسیدگی‌کننده واکنش خود را با در نظر گرفتن تهدید بمب تنظیم کرده‌اند.

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

پلیس خیابان‌های منتهی به ساختمان کنگره را بسته و اتومبیل‌های مخصوص امداد به منطقه اعزام شده‌اند. سازمان مبارزه با الکل، تنباکو، تیراندازی و مواد منفجره نیز یک متخصص بمب را برای همکاری با پلیس به محل فرستاده است.

به گزارش رویترز مناطق اطراف ساختمان کنگره تقریبا خالی، و جلسات مجلس نمایندگان و سنا لغو شده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy