Saturday, Aug 21, 2021

صفحه نخست » آمازون قصد دارد فروشگاه های بزرگ خرده فروشی را در ایالات متحده افتتاح کند

hola20.jpgآکادمی هلاکویی - وال استریت ژورنال گزارش داد که Amazon.com در حال برنامه ریزی برای افتتاح فروشگاه های بزرگ فیزیکی در ایالات متحده است که مانند فروشگاه های زنجیره ای فعالیت می کنند.

بر اساس این گزارش، انتظار می رود برخی از اولین فروشگاه های بزرگ آمازون (NASDAQ: AMZN) در اوهایو و کالیفرنیا افتتاح شوند و حدود ۳۰،۰۰۰ فوت مربع مساحت خواهند داشت و محصولات برند های معروف را ارائه می دهند.

فروش فروشگاه های بزرگ، که تا قبل از ورود بازیکنان آنلاین به ویژه آمازون، پناهگاه خرید مردم بودند، تا کنون بسیار کم شده است و حتی منجر به ورشکستگی خرده فروشی های زنجیره ای قدیمی مانند Sears ،Neiman Marcus و J.C. Penney شده است.

آمازون که بر فضای خرید آنلاین مسلط است، با خرید فروشگاه مواد غذایی گران قیمت Whole Foods در سال ۲۰۱۷، بزرگترین شرط بندی خود را بر روی یک فروشگاه فیزیکی انجام داد.

آمازون همچنین با فروشگاه های کوچک فیزیکی کتاب و خواربار در حداقل ۱۳ ایالت آمریکا از جمله کالیفرنیا، کلرادو و واشنگتن نیز در ارتباط است.

غول تجارت الکترونیک، سود خوبی را از افزایش خریدهای آنلاین کسب کرده زیرا COVID-19 میلیون ها نفر را مجبور به ماندن در خانه در طول سال گذشته کرده است. خرده فروشان سنتی نیز شاهد افزایش فروش آنلاین بودند، اگرچه کل فروش که بخش عمده ای از درآمد آنها را تشکیل می دهد به دلیل تعطیلی فروشگاه ها کاهش یافته است.

واکسیناسیون پایدار در حال حاضر بیشتر آمریکایی ها را تشویق می کند تا برای خرید لباس، کفش و لوازم الکترونیکی به فروشگاه های فیزیکی برگردند.

فروشگاه های زنجیره ای Macy (NYSE: M) و Kohl (NYSE: KSS) برآورد وال استریت برای فروش سه ماهه دوم را شکست داده و همچنین پیش بینی خود از درآمد و سود کل سال را در روز پنجشنبه افزایش داده اند، زیرا خریداران به فروشگاه ها بازگشتند و روی عطر، کفش و پوشاک هزینه کرده اند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy