Wednesday, Aug 25, 2021

صفحه نخست » افزایش غیرمنتظره قیمت دلار

dollar.jpgقیمت دلار از ۲۸ هزار تومان گذشت

زمانه - قیمت دلار در بازار آزاد چهارشنبه ۳ شهریور از ۲۸ هزار تومان عبور کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم دلار هم‌اکنون در بازار آزاد ۲۸ هزار و ۱۱ تومان قیمت خورده است. بر همین اساس، یورو نیز ۳۲ هزار و ۲۰ تومان قیمت‌گذاری شده. دلار که در روز‌های گذشته روند صعودی داشت، در روز چهارشنبه در صرافی‌های بانکی نیز که معمولا قیمتی پایین‌تر از بازار آزاد دارند، از ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان فراتر رفته بود.

در کنار ناامیدی از احیای برجام، سقوط دولت افغانستان دسترسی ایران به دلار و سایر ارزهای خارجی که از بازار هرات تأمین می‌شد را ناممکن کرده است. کمال سیدعلی، معاون ارزی اسبق بانک مرکزی جمهوری اسلامی ۲۶ مرداد گفته بود: «اگر در برجام اتفاقی نیفتد و شرایط امروز ادامه داشته باشد نرخ دلار به بالاتر از ۳۰ هزار تومان هم می‌رسد.»

مطالب بیشتر در رادیو زمانه

گزارش سایت فرارو از بازار طلا و سکه:

قیمت طلا

هر گرم طلای ۱۸ عیار صبح امروز یک میلیون و ۱۷۴ هزار تومان ارزش داشت و در مقایسه با خرید و فروش‌های عصر روز گذشته تغییری نکرد.

قیمت طلا با افزایش هزار تومانی، ظهر امروز یک میلیون و ۱۷۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شد.

***
قیمت انواع سکه

سکه امامی ساعت ۱۱ صبح امروز ۱۲ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان به‌فروش رسید و نسبت به روز قبل ۳۰ هزار تومان گران شد. نیم‌سکه و ربع‌سکه، اما بدون تغییر و به‌ترتیب شش میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و سه میلیون و ۹۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌اند.

سکه امامی ظهر امروز ۱۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان به‌فروش رسید و در مقایسه با خرید و فروش‌های ابتدایی امروز ۲۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy