Friday, Aug 27, 2021

صفحه نخست » کریستیانو رونالدو دوباره به منچستر یونایتد پیوست

ronaldo_082721.jpgبی بی سی - منچستریونایتد تایید کرد که با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس قرارداد امضا کرده است.

در اطلاعیه ای که منچستریونایتد منتشر کرده آمده که توافق با باشگاه یوونتوس صورت گرفته و تنها توافق شخصی با رونالدو باید انجام شود و این باشگاه نوشته است "همه اعضا باشگاه منتظر بازگشت کریستیانو به منچستر هستند".

توییتر باشگاه منچستر یونایتد نیز با انتشار ترکیبی از عکس های رونالدو در زمان بازی در این باشگاه نوشته است که "کریستیانو به خانه خوش آمدی".

پیشتر رئیس یوونتوس ایتالیا اعلام کرد کریستیانو رونالدو، دیگر نمی‌خواهد برای این تیم ایتالیایی بازی کند.

ماسیمیلیانو آلگری، رئیس باشگاه یوونتوس، در نشستی خبری گفت: "کریستیانو دیروز به من گفت که دیگر قصد ندارد برای یوونتوس بازی کند." به گفته او رونالدو در بازی روز شنبه یوونتوس با امپولی در زمین نخواهد بود.

منچستر سیتی یکی از تیم‌هایی بود که با مدیر برنامه‌های رونالدو در تماس بود ولی ساعتی پیش بخش ورزشی بی‌بی‌سی دریافت رونالدو ۳۶ ساله به منچسترسیتی نمی‌پیوندد.

رونالدو در سال ۲۰۰۳ با ۱۲.۲ میلیون پوند از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست و در ۲۹۲ بازی برای این تیم ۱۱۸ گل به ثمر رساند.

روز چهارشنبه یوونتوس به رونالدو اعلام کرد در صورتی که شرایط مورد نظر آنها تامین شود آنها حاضر هستند در فصل نقل و انتقالات او را به باشگاه دیگری بفروشند.

خبر رفتن رونالدو از یوونتوس در حالی منتشر می‌شود که تنها یک هفته پیش ماسیمیلیانو آلگری گفت کریستیانو رونالدو "هرگز" حرفی از رفتن نزده و خود او هم با همرسانی مطلبی در اینستاگرام نوشت که گمانه‌زنی‌ها "بی‌احترامی به من به عنوان یک مرد و به عنوان یک بازیکن است".

ماسیمیلیانو آلگری روز جمعه گفت کریستیانو رونالدو نقش خود را در یوونتوس ایفا کرده و حال می‌خواهد برود.

او گفت: "همه چیز تغییر می‌کند. این قانون زندگی است. اما چیزی که مهم است این است که یوونتوس بر جای می‌ماند."



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy