Monday, Sep 6, 2021

صفحه نخست » «راهکار الهی» علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو برای حل مسئله بی‌آبی در ایران

mehrabian.jpg• نامه‌ای از وحید نرادی پرگلی سرپرست امور دینی و فرهنگی وزارت نیرو در استان خوزستان منتشر شده که حاوی دستور علی‌اکبر محرابیان وزیر نیروی دولت ابراهیم رئیسی «جهت بهره‌مندی از ادعیه نزول باران (دعای ۱۹ صحیفه سجادیه)» است!

کیهان لندن - علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو در دولت «قاضی مرگ» برای برون‌رفت از بحران کمبود آب و برق دستور به خواندن دعای نزول باران از صحیفه‌ سجادیه کرده است!

نامه‌ای از وحید نرادی پرگلی سرپرست امور دینی و فرهنگی وزارت نیرو در استان خوزستان منتشر شده که حاوی دستور علی‌اکبر محرابیان وزیر نیروی دولت سید ابراهیم رئیسی «جهت بهره‌مندی از ادعیه نزول باران (دعای ۱۹ صحیفه سجادیه)» است.

mehrabian1.jpg

پرگلی این نامه‌ را به شماری از مدیران آب و برق استان خوزستان با تأکید بر «مساعدت لازم» جهت خواندن «این ادعیه در نمازخانه‌ها و فضاسازی مناسب در ادارات مرتبط و فضای مجازی» نوشته است.

👈 مطالب بیشتر در کیهان لندن

سرپرست امور دینی وزارت نیرو همچنین خواستار «تدوین کلیپ با موضوع فوق به همراه تهیه گزارش» از سوی سازمان آب و برق خوزستان شده است!

این نامه به مدیرعامل سازمان آب‌ و برق خوزستان، مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خوزستان، سرپرست شرکت توزیع برق اهواز، سرپرست شرکت آب‌ و فاضلاب اهواز و مدیرعامل نیروگاه رامین ارسال شده است.

دستور عجیب و خرافاتی وزیر نیرو برای کشوری صادر شده که ۱۰۰ درصد از مساحت برخی استان‌هایش از جمله هرمزگان، کرمانشاه، همدان و چهارمحال و بختیاری تحت تاثیر تخریب‌های پدیده خشکسالی قرار دارند که با ناکارآمدی و سوء مدیریت و سودجویی نهادها و مقامات مسئول تشدید شده است. این واقعیت یعنی مردم این استان‌ها با پیامدها و مشکلات عدیده‌ی خشکسالی در ابعاد مختلف زندگی از کشاورزی و دامداری تا آب آشامیدنی و تغذیه دست و پنجه نرم می‌کنند.

شرایط سفره‌های آب زیرزمینی و مخازن سدها، وضعیت رودخانه‌ها و تالاب‌ها نشانگر گسترش خشکسالی در تمام کشور است که هیچ چشم‌اندازی رو به پایان و یا حتا کاهش آن با این شرایط وجود ندارد. گزارش وزارت جهاد کشاورزی که چندی پیش منتشر شد، نشان می‌دهد که تقریبا ۱۰۰ درصد مساحت کل کشور با پیامدهای خشکسالی دست به گریبان است و استان خوزستان با بی‌آبی در حداقل ۲۰۰ شهر و روستا صدرنشین بحرانی‌ترین شرایط کمبود آب و بی‌آبی است. زمامداران ناکارآمد و بی‌لیاقت و بی‌دانش جمهوری اسلامی اما به مقامات مسئول توصیه می‌کنند مردم را به دعاخوانی برای «نزول باران» تشویق کنند!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy