Wednesday, Sep 15, 2021

صفحه نخست » رکوردار شنای ایران به دانشگاه آمریکایی «مک‌کندری» پیوست

voa15.jpgصدای آمریکا - علیرضا یاوری، شناگر جوان تیم ملی ایران، پاییز امسال به تیم شنا و شیرجه مردان دانشگاه «مک‌کندری» درشهر لبنان ایالت ایلی‌نوی در آمریکا خواهد پیوست.

سایت «سوییم‌سواَم» که به طور تخصصی در زمینه ورزش شنا فعالیت می‌‌کند، با اعلام این خبر نوشته است، آقای یاوری از شناگران مستعد ایرانی محسوب می‌شود که تجربه شرکت در رقابت‌های آسیایی، جهانی، و المپیک جوانان را در کارنامه ورزشی خود دارد.

علیرضا یاوری همچنین رکورددار شنای دویست متر آزاد ایران است و نامش در رکوردهای ملی گروهی نیز به عنوان یکی از اعضای تیم ایران ثبت شده است.

او که متولد اصفهان است ورزش شنا را از شش سالگی آغاز کرده و در تمامی رده‌های سنی این رشته ورزشی به افتخارات زیادی دست یافته است.

swim.jpgبا توجه به توانایی این شناگر جوان ایرانی، به احتمال زیاد او در صورت موفقیت در تمرینات مقدماتی و تأیید مربیان، در رقابت‌های دانشگاهی آمریکا شرکت می‌کند.

‌دانشگاه خصوصی «مک‌کندری» در رقابت‌های ورزشی دسته دوم «ان‌سی‌ای‌ای» شرکت دارد که با حضور دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی کوچک‌تر برگزار می‌شود.

تیم شنا و شیرجه این دانشگاه سال گذشته در مجموع چهارم شد، ولی امیدوار است امسال با حضور علیرضا یاوری نتایج بهتری کسب کند.

با توجه به رکورد‌های شخصی علیرضا یاوری، او از شانس زیادی برای موفقیت در رقابت‌های انفرادی و تیمی دانشگاهی در آمریکا برخوردار است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy