Sunday, Oct 10, 2021

صفحه نخست » به مقدسات توهین نکنید! بابا این حرف من نیست حرف امام خمینی ست!؛ ف. م. سخن

fms_100821.jpgدر کلاب هاوس گفته می شود که برادران انقلابی، از دست ما ضدانقلابیون دلخون شده اند و معتقدند ماها -یعنی ضد انقلابی ها- به آن ها -یعنی انقلابی ها-، توهین می کنیم و باعث غم و اندوه آن ها می شویم.

این قدر هم این موضوع را تکرار کرده اند و اشک و آه و زاری کرده اند که خودِ ما هم باورمان شده است که از صبح که چشم باز می کنیم، همین طور فحش و ناسزا به جد و آباد حکومت و مقدسات حکومتیان می دهیم!

همین صحبت ها در یکی از روم های کلاب هاوس مطرح شد و ما آمدیم حرف های قشنگ بزنیم و از امام خمینی سخنانی را عینا نقل کنیم، نمی دانم چرا صحبت های امام خمینی «س» را هم به شدت توهین آمیز دانستند و ما را با تیپا از اتاق به بیرون افکندند!

جالب اینجاست که اتاقی که از آن بیرون افکنده شدیم، اتاق ضد انقلابیون بود، نه انقلابیون! یعنی ضد انقلابیون، برای این که به انقلابیون عزیز خدای نکرده حرفی بر نخورد و توهین به مقدسات شان نشود، سخنان حضرت امام خمینی به نقل از «پرتال امام خمینی» را هم توهین آمیز ارزیابی کردند و فرمودند که از این حرف ها نزنید که بد حرف هایی ست و ما هر چه گفتیم که بابا! این ها را حضرت امام که ظاهرا شما با ایشان هم مخالفت دارید فرموده است، جوابی جز پایین افکنده شدن نگرفتیم! :)


واقعا در کار خودمان حیران مانده ایم!

حرف خودمان را که نزنیم، حرف امام خمینی را هم نزنیم، پس چه حرفی بزنیم؟!

نوشته امام خمینی که احساسات ضد انقلابیون را جریحه دار کرد و تصور کردند الان انقلابیونی که با آن ها در کلاب هاوس دوست شده اند از حرف های امام خمینی بوی توهین به مقدسات استشمام خواهند کرد از این قرار بود:
«مسأله 12 ـ نزدیکی با زوجه قبل از تمام شدن نُه سال جایز نیست ـ نکاحش دائمی باشد یا منقطع ـ و اما سایر لذت ها مانند لمس نمودن با شهوت و بغل گرفتن و تفخیذ او حتی در شیرخوار، اشکالی ندارد.»

از پرتال رسمی امام خمینی، ترجمه تحریر الوسیله امام خمینی(س) ج. 2، صفحه 258

F77F90A3-3A0F-4942-B5EE-BB9AF47602EE.jpeg

دیگه هیچی دیگه!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy