Monday, Oct 18, 2021

صفحه نخست » نیروی انتظامی برای زنی که با قلاب شکار دستگیر کرد، پرونده تشکیل داد

animal_101821.jpgایران وایر - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران از تشکیل پرونده قضایی برای زنی خبر داد که تصاویر بازداشت خشونت‌آمیز وی توسط ماموران پلیس در هفته گذشته منتشر شد.

سرهنگ مراد مرادی، به ایسنا گفته این زن در زمان دستگیری ضمن «توهین و پرخاشگری»، از دستور پلیس تمرد و سرپیچی کرده است که در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و تحویل مقامات قضائی شده است.

روز چهارشنبه ۲۱ مهر ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد یک مامور پلیس زن و یک مامور مرد با خشونت زنی را به زور سوار خودروی ون پلیس می‌کنند به طوری که سر او به بدنه خودرو برخورد می‌کند.

در این ویدیو، یکی از ماموران پلیس در جریان دستگیر از ابزاری با نام قلاب شکار« Catch Pole» استفاده می کند که برای شکار حیوانات وحشی از آن استفاده می‌شود.

دلیل و تاریخ بازداشت این زن مشخص نیست. تصویر این ویدئو از فاصله نسبتا دور گرفته شده است اما بر خودروی پلیس آرم «فرماندهی تهران بزرگ» به چشم می‌خورد.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران مدعی شد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که علت دستگیری وی بدحجابی نبوده و بنا به درخواست مردم و کسبه محل از پلیس، به اتهام دیگری صورت گرفته است.

این ادعا در حالی مطرح شده که پیش از این ماموران پلیس با توسل به خشونت اقدام به باداشت زنان به جرم بدحجابی کرده‌اند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy