Friday, Oct 22, 2021

صفحه نخست » ستاره هالیوود با شلیک اسلحه فیلم‌بردار را کشت

baldwin2_102221.jpgایندیپندنت فارسی - الک بالدوین، هنرپیشه هالیوود، هنگام فیلم‌برداری فیلم وسترن «زنگ‌» در ایالت نیومکزیکو با اسلحه کمری فیلم‌بردار را کشت و کارگردان را مجروح کرد.
هالینا هاچینز، فیلم‌بردار ۴۲ ساله این پروژه سینمایی، اهل اوکراین بود. او پس از حادثه، با هلیکوپتر به بیمارستان منتقل شد و در بیمارستان جان باخت. جویل سوزا، کارگردان ۴۸ ساله این پروژه سینمایی، نیز اکنون در بیمارستان به سر می‌برد.

پلیس شهر سانتافه در نیومکزیکو با تایید این خبر، گفت کسی در این حادثه دستگیر نشد و تاکنون هیچ‌ اتهامی مطرح نشده است. با این حال، برای مشخص شدن جزئیات حادثه، این پرونده همچنان باز است. پلیس سانتافه همچنین خبر داد که بالدوین با پای خود به اداره پلیس رفت و در بازجویی‌ها اشک ریخت.

به گزارش ورایتی، پس از وقوع این حادثه، انجمن بین‌المللی فیلم‌برداران در بیانیه‌ای اعلام کرد: «یکی از اعضای ما، هالینا هاچینز، در صحنه فیلم‌برداری فوت کرد. در حال حاضر، جزئیات مشخص نیست، اما ما در تلاشیم اطلاعات بیشتری کسب کنیم و از تحقیق کامل در مورد این رویداد غم‌انگیز حمایت می‌کنیم.»

شرکت فیلم‌سازی «راست» که تهیه این پروژه سینمایی را بر عهده دارد نیز روز پنجشنبه ۲۱ اکتبر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بازیگران و عوامل این فیلم به‌دلیل حادثه پیش‌آمده «ویران» شده‌اند. بر اساس این اطلاعیه، تولید فیلم در حال حاضر متوقف شده است. این شرکت همچنین تاکید کرد که در روند تحقیق در این زمینه همکاری کامل می‌کند و به کسانی که در این حادثه آسیب روحی دیدند خدمات مشاوره می‌دهد.

بررسی‌های اولیه پلیس نشان داده است که در صحنه فیلم‌برداری، از اسلحه گرم استفاده شده است. هم‌زمان سخنگوی بالدوین نیز به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت این حادثه تصادفی و غیرعمد بوده است. او همچنین تاکید کرد اسلحه‌ای که این هنرپیشه در دست گرفت باید خالی می‌بود.

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

الک بالدوین که خود نیز یکی از تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی زنگ است، در این فیلم نقش فردی زورگیر و بدنام را بازی می‌کند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy