Thursday, Oct 28, 2021

صفحه نخست » حمله نماینده نجف‌آباد با لودر به دانشگاه آزاد

نماینده مجلس پس از لودرسواری برای تخریب دانشگاه آزاد: با مسوولیت خودم خراب کردم

ایران وایر - در پی انتشار گسترده ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی که در آن «ابوالفضل ابوترابی»، سوار بر لودری است که دیوار دانشگاه آزاد را تخریب می‌کند، این نماینده نماینده نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی به «باشگاه خبرنگاران جوان» گفته با مسوولیت خودش دیوار را خراب کرده است تا عقب‌نشینی لازم انجام شود.

5621522.jpgاو هم‌چنین گفته که بیش از یک ماه درگیر «کاغذبازی» بوده و به همین دلیل خودش در کنار راننده لودر قرار گرفته است.

ابوترابی در ادامه ادعا کرده است که بیشترین منفعت را از این تخریب، دانشگاه آزاد خواهد برد که دانشجویانش پس از چند هفته باید در محل دانشگاه حاضر شوند.

با این وجود، روابط عمومی دانشگاه آزاد روز پنج‌شنبه ششم آبان‌ در بیانیه‌ای اعلام کرد که دانشگاه آزاد در حال همکاری برای اجرایی شدن این پروژه بوده ولی نماینده مجلس روز سه‌شنبه هفته گذشته در یک اقدام کاملا غیرقانونی و خارج از عرف و بدون هرگونه هماهنگی قبلی و بدون اخذ مجوز دستور تخریب داده است.

در این بیانیه هم‌چنین آمده که دانشگاه آزاد از نماینده نجف‌آباد به دادگاه شکایت کرده است.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

این اقدام عجیب ابوالفضل ابوترابی در جریان اجرای پروژه ساخت زیرگذر در کنار دانشگاه آزاد واحد نجف‌آباد بوده است که بر اساس گزارش‌ها، قرار بود چهار هزار متر مربع از اراضی قسمت جنوبی دانشگاه نجف‌آباد به این طرح اختصاص یابد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy