Saturday, Oct 30, 2021

صفحه نخست » نماینده اسرائیل گزارش شورای حقوق بشر سازمان ملل را پشت تریبون پاره کرد

erdan.jpgنماینده اسرائیل شورا را متهم به یهودستیزی کرد و در پایان سخنانش سه بار گفت: «شرم بر شما!» او سپس گزارش شورای حقوق بشر سازمان ملل را پشت تریبون پاره کرد.

ایندیپندنت فارسی - نمایندگان کشورهای عضو در باره تازه‌ترین گزارش شورای حقوق بشر این سازمان برگزار شد. جنجالی‌ترین نطق این جلسه را گیلعاد اردان، نماینده اسرائیل ایراد کرد.

او با خطاب مستقیم به شورای حقوق بشر سازمان ملل، آن را متهم کرد که به نقض گسترده حقوق بشر در سراسر جهان از جمله سوریه و ایران بی‌توجه بوده و تنها اسرائیل را «به‌ناحق هدف قرار داده است.»

اردان گفت: «این شورا حتی به مردم فلسطین هم جفا کرده است و ستم رهبری تشکیلات فلسطینی و حماس را نادیده گرفته و سفیدنمایی کرده است. نماینده اسرائیل در سازمان ملل افزود: «آیت‌الله‌‌های ایران در اندیشه دستیابی به سلاح هسته‌ای و نسل‌کشی و نابودی اسرائیلی هستند، اما شورای حقوق بشر سازمان ملل تنها ده بار در باره حقوق بشر در ایران بحث کرده و در عوض پنجاه جلسه خود را به اسرائیل اختصاص داده است.»

اردان افزود: «شورای حقوق بشر سازمان ملل تمامی جنایت‌های حماس و شلیک هزاران راکت علیه غیرنظامیان اسرائیلی را نادیده گرفته و تمام تقصیر درگیری را به گردن اسرائیل انداخته است.»

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

او شورای حقوق بشر سازمان ملل را به دلیل آن که «نمایندگان رژیم‌های دیکتاتوری عضوش هستند» نکوهش کرد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy