Wednesday, Nov 3, 2021

صفحه نخست » خانواده ستار بهشتی بازداشت شدند

beheshti_110421.jpgاین بازداشت در آستانه نهمین سالگرد کشته‌شدن ستار بهشتی در 13 آبان‌ماه 1391 صورت گرفته است

العربیه - گوهر عشقی، مادر ستار بهشتی، خواهر و همسر خواهرش، شامگاه چهارشنبه، 12 آبان، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و‌ به مکان نامعلومی منتقل شدند.

به گزارش «بنیاد ستار بهشتی»، در لحظه «یورش» ماموران امنیتی به منزل سحر بهشتی، خواهر ستار بهشتی ‌ضمن بازرسی و جمع آوری لوازم ارتباطی این افراد، مصطفی اسلامی همسر سحر بهشتی که به رفتار ماموران با همسر و مادر همسرش اعتراض کرده بود، توسط نیروهای امنیتی مورد «ضرب و‌شتم شدید» قرارگرفته و بازداشت شده است.

این گزارش می‌افزاید: «در زمان یورش ماموران و ایجاد رعب و وحشت، گوهر عشقی، مادر ستار بهشتی، دچار حمله قلبی شد و برای لحظاتی قادر به تنفس نبود. همچنین ماموران از رساندن دارو به گوهر عشقی توسط دخترش، سحر بهشتی، جلوگیری کرده و با هتاکی و فحاشی او را مورد ضرب و شتم قرار دادند.»

beheshti.jpg گوهر عشقی و سحر بهشتی، مادر و خواهر ستار بهشتی

***

پیش‌تر، یک منبع آگاه، در تماس با «العربيه» ضمن اعلام خبر بازداشت حشمت‌الله طبرزدی و تعدادی دیگر از اعضای شورای مرکزی جبهه دموكراتيک ايران، گفت که طبرزدی و دیگر اعضای شورای مركزی این جبهه حوالی ساعت 15:00 به وقت محلی چهارشنبه در سالروز کشته شدن ستار بهشتى و هنگام تجمع بر سر مزار او دستگیر شدند.

👈مطالب بیشتر در سایت العربیه

ستار بهشتی، کارگر و وبلاگ نویس ایرانی بود که در آبان ماه 91 به اتهام «اقدام علیه امنیت ملی از طریق فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و فیس‌بوک» توسط پلیس فتا بازداشت شد. او سرانجام در 13 آبان همان سال در اثر شکنجه‌های شدید توسط ماموران امنیتی ایران جان باخت.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy