Friday, Nov 5, 2021

صفحه نخست » ازدواج شهاب حسینی با هستی مهدوی؟

shahab_110421.jpgرکنا: ماجرای ازدواج مجدد شهاب حسینی با هستی مهدوی در فضای مجازی داغ شده است اما صحت این موضوع تایید نشده است.

شهاب حسینی چندوقتی است درگیر حاشیه شده است او بعد از حواشی زیادی که داشت اینستاگرام خود را پاک کرد . شهاب حسینی با اجرای برنامه همرفیق بیش از پیش بر سر زبان ها افتاد . شایعه طلاق و ازدواج شهاب حسینی در فضای مجازی دست به دست می شود اما هیچکدام از این حاشیه ها درست و تایید شده نبوده است .

در حالی که خبر جدایی شهاب حسینی از همسرش پریچهر قنبری در فضای مجازی هنوز داغ است حالا خبر از ازدواج مجدد شهاب حسینی با هستی مهدوی فر خبرساز شده است.

1.jpg

شهاب حسینی یکی از سوپراستارهای سینمای ایران مدتی است که زندگی خصوصی وی در شبکه های اجتماعی در حال رصد است و خبر جدایی و طلاق این بازیگر از همسری پریچهر قنبری در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است و تاکنون هیچ یک از آنها این موضوع را رد یا تکذیب نکردند.

2.jpgماجرای ازدواج شهاب حسینی با هستی مهدوی فر

تنها سند موج سواری فعالان فضای مجازی برای جدایی شهاب حسینی از همسرش این است که شهاب حسینی در اینستاگرام قبلا فقط همسرش را فالو کرده بود که چند وقتی است او را نیز آنفالو کرده و در صفحه هیچکدام از این زوج عکسی از همدیگر نیست و پاک شده است.

3.jpgبر این اساس فعالیت شهاب حسینی در فضای مجازی باعث به وجود آمدن این شایعه شده است واقعیت آن هنوز تایید نشده است.

4.jpgدر حالی که هنوز خبر طلاق شهاب حسینی داغ است؛ در فضای مجازی خبر تاییده نشده ای از رابطه وی با هستی مهدوی فر و ازدواج این دو بازیگر سینما خبرساز شده است.

اطلاعات دقیقی درباره ازدواج شهاب و هستی منتشر نشده است و حتی این خبر تایید تا تکذیب نشده است. اما این دو بازیگر در فیلم چهارشنبه بایکدیگر هم بازی بودند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy