Tuesday, Nov 9, 2021

صفحه نخست » فریب رسانه‌های فارسی زبان توسط ضد اطلاعات جمهوری اسلامی، علی تهرانی‌نیا

zam.jpgویژه نامه خبرنامه گویا

اسفاء که امروز بسیاری از رسانه‌های فارسی زبان نظیر بی بی سی و ایران اینترنشنال در تله تبلیغاتی یک مهره شناخته شده جنایتکار ضد اطلاعاتی وزارت اطلاعات رژیم بنام اکبر خوش کوشک گرفتار آمدند و بدون اندکی درنگ و تعمل و تعمق ادعاهای کذب وی در مورد همکاری تنگاتنگ سرویس امنیتی فرانسه و اطلاعات سپاه در ربودن روح الله زم را باز تکثیر و انتشار دادند. باید گفت اسفاء‌ای دل غافل! البته مشخص نیست که برخی از دست اندرکاران بی بی سی و ایران اینترنشنال که طبیعتا نفوذی‌های جمهوری اسلامی نیز در این رسانه‌ها حضور دارند، این خبر را با هماهنگی جهت دار و هدفمند منتشر کرده‌اند یا سهوا بعنوان یک خبر جنجالی آن را به نقل از یک مهره نیمه سوخته اطلاعاتی ذخیره در شیپورهای تبلیغاتی خود با دهل و سرنا دمیده‌اند تا به ایرانیان نشان بدهند نفوذ و همکاری اطلاعات سپاه با سازمانهای امنیتی غرب چقدر تنگاتنگ است.

اکبر خوش کوشک بعنوان مشاور سعید امامی در قتل زنده یاد فریدون فرخزاد نقش اساسی داشت. او یکی از دست‌اندرکاران جنایتکار قتل‌های زنجیره‌ای بود که مدتی بعد از دستگیری سعید امامی به همراه دیگر جنایتکاران بعنوان "گروه فاسد و آدمکش" بازداشت شد. اکبر خوش کوشک قبل از انقلاب جزو ارازل و اوباش نازی آباد تهران بود که بلافاصله بعد از انقلاب به کمیته انقلاب در محله نازی آباد پیوست و مراتب رزالت و جنایت و آدمکشی را به سرعت تا رده‌های بالا پیمود. اگر در گوگل جستجو کنید، سابقه این جنایتکار قاتل را از زبان بسیاری از قربانیان بازمانده وی می‌توانید پیدا کنید.

چند روز پیش وزارت خارجه ایران فرانسه را به "پلیس بد" بودن در مسئله هسته‌ای متهم کرد؛ و ظاهرا قرار بر این شد تا تبلیغات وسیعی بر علیه فرانسه و در بزرگنمایی نهادهای امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی صورت بگیرد. به همین دلیل مهدی الیاسی یکی از چهره‌های شناخته شده امنیتی (خبرنگار بازجو) از سایت رویداد ۲۴ مامور شد تا با اکبر خوش کوشک مصاحبه کند و روایت دروغین و مضحک همکاری فرانسه و ایران را در یک جنایت (قتل روح الله زم) ترویج کند و از طریق واسطه‌ها و یا بلاهت و سادگی برخی از روزنامه نگاران در رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور بصورت وسیعی باز انتشار بدهد. اکبر خوش کوشک برای ایجاد نفاق و بدبینی در گذشته مدعی شده بود که بسیاری از فعالان شناخته شده اپوزیسیون با نهادهای امنیتی ایران همکاری می‌کنند. دروغگویی‌های وی بارها ثابت شده است.

نکته قابل تامل اینجاست که بی بی سی همواره مدعی است که بدون استناد به دو منبع مستقل و باورپذیر هیچ خبر یا گزارشی را منتشر نمی‌کند. این همواره بهانه بی بی سی برای سانسور گزینشی اخبار و گزارش‌ها بوده. حال چطور شد که یک جنایتکار حرفه‌ای و قاتل که حتی توسط دولت اصلاح طلب خاتمی بعنوان شریک جرم در قتل‌های زنجیره‌ای دستگیر شده بود، به تنهایی یک منبع مستقل و قابل اعتماد برای بی بی سی می‌شود که به منبع دومی احتیاجی نیست؟

وی به شیوه جیمزباندی می‌گوید: "بله. سازمان امنیت فرانسه (DGSE) روح الله زم را با تدابیر امنیتی به فرودگاه پاریس آورد. از پاریس او را به امان پایتخت اردن آوردند. در فرودگاه امان چند ساعت در سالن ترانزیت بود. از امان هم به بغداد آمد. در بغداد سرویس امنیتی فرانسه، روح‌الله زم را به سفارت فرانسه در بغداد برد. وقتی زم در سفارت فرانسه در بغداد بود، فرانسوی‌ها به سرویس ایران اطلاع دادند که او داخل سفارت است و قرار است فلان ساعت از سفارت خارج شود. در واقع فرانسوی‌ها به ما خط دادند و بدون این که روح الله زم بداند یک تبادل در جریان بود. ما هم قرار بود آن افسر امنیتی (داعشی) فرانسوی که در اختیار بچه‌های محور مقاومت بود را آزاد کنیم.

هدف از این دروغپردازی‌ها چیست؟

۱ ـ هیچگونه سخنی از نقش دولت وقت عراق به میان نیامده. یعنی عراق دست نداشته؟

۲ ـ فرانسه در بوجود آوردن داعش نقش داشته و به اصطلاح "محور مقاومت" بزرگترین دشمن داعش بوده.

۳ ـ نهادهای‌های اطلاعاتی غربی برای منافع خودشان فعالان سیاسی ضد رژیم برونمرزی را به راحتی معامله و معاوضه می‌کنند.
۴ ـ همه سرویس‌های اطلاعاتی غربی یا عربی یا ترکی با نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی همکاری می‌کنند.
۵ ـ بنابراین باید از نهادهای جمهوری اسلامی هراس داشت. و به کشورهای غربی نباید اعتماد کرد.

واقعیت این است که شوربختانه روح الله زم قربانی ساده لوحی، توهم و خودبزرگ بینی خود شد که توسط همکاران نفوذی نزدیک خودش نظیر شیرین نجفی همانند مرغی متوهم و ساده دل و خوش باور به طمع دانه به پای تله اطلاعات سپاه در عراق آورده شد. او عمق و گستردگی نفوذ جمهوری اسلامی در نهادهای مختلف عراق را یا درک نمی‌کرد و یا بسیار ساده لوح بود. همین امروز بعد از طرح ترور نافرجام نخست وزیر عراق، این فرمانده سپاه قدس است که به عراق می‌رود و به رئیس جمهور و نخست وزیر و بقیه سران عراق دستور می‌دهد تا با حشد الشعبی و بقیه گروه‌های تروریستی وابسته به نظام جلسه برگزار کنند که کردند. اما اکبر خوش کوشک کوچکترین اشاره‌ای به همکاری نهادهای امنیتی عراق و اطلاعات سپاه نمی‌کند. و صرفا همان دیکته‌ای را بازخوانی می‌کند که قبلا شیرین نجفی آن را خوانده بود. باید برای رسانه‌های فارسی زبان که در دام این تله تبلیغاتی گرفتار آمده‌اند تاسف خورد.

علی تهرانی‌نیا
alitehraninia2014@gmail.com



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy