Wednesday, Nov 17, 2021

صفحه نخست » جمعیت باورنکردنی در تشییع جنازه یک خواننده موسیقی محلی در ایران

sajjad_111721.jpgرادیو فردا - سجاد رزمجویی، خواننده پرآوازه موسیقی محلی در یاسوج، که گفته می‌شود اواسط آبان‌ماه در «حادثه انفجار ناشی از نشت گاز» در منزل خود دچار سوختگی شدید شده بود، پس از ۱۱ روز مداوای بی‌حاصل در بیمارستانی در شیراز درگذشت.

تصاویر و ویدئوهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی از حضور صدها هزار نفر از هواداران و علاقه‌مندان این خواننده موسیقی محلی در برخی از شهرهای غربی و جنوبی ایران از جمله یاسوج و اردکان حکایت دارد.

سجاد رزمجویی، متولد ۱۳۵۹، از سال ۱۳۷۱ فعالیت حرفه‌ایش را در حوزه موسیقی بومی آغاز کرد و با آوازها و نغمه‌های محلی خود به محبوبیتی کم‌سابقه به‌ویژه در میان مردم استان‌های فارس، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد دست یافت.

به گزارش همشهری‌آنلاین، حادثه آتش‌سوزی در منزل آقای رزمجو ظهر روز ۱۴ آبان در یاسوج اتفاق افتاد. تیم امدادی که در محل حاضر شده بود، دلیل وقوع این حادثه را با توجه به شکستگی در و پنجره، آتش‌سوزی ناشی از نشت گاز اعلام کرده است.

به گفته پزشکان، آقای رزمجویی دچار سوختگی ۸۰ درصد شده بود و به‌رغم انتقال به بیمارستانی در شیراز دوشنبه‌‌شب (۲۴ آبان) از دنیا رفت.

نیکنام حسینی‌پور، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، با انتشار یادداشتی در واکنش به خبر درگذشت این خواننده محبوب در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «این غم تمامی ندارد و یکی از هنرمندان خوب موسیقی استان کهگیلویه و بویراحمد درگذشت».

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

از جمله قطعات ماندگار با اجرای سجاد رزمجویی می‌توان به قطعه لری «برگ ریواس» با سنتور و کمانچه اشاره کرد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy