Thursday, Nov 25, 2021

صفحه نخست » آیا جمهوری اسلامی با اطمینان از انفجار خشم ملی کلان سیاست‌های خود را روی مهار این خیزش عمومی متمرکز کرده؟ علی اکبر امیدمهر

Aliakbar_Omidmehr_2.jpgچیدمان مجلس و کابینه سپاهی - امنیتی و استقرار سپاهی‌های وفادار به نظام، در استانهای مهم، به عنوان استاندار با واگذاری اختیارات وزارتخانه‌ها به آنان، هم ناشی از دغدغه‌های راس هرم قدرت، از ریزش نیروها، در خیزش عمومی پیش رو، و پیوستن بخشی از آنان، به مردم و هم نشان دهنده این است. که کلیت نظام ولی فقیه، با استقرار یک حکومت نظامی پنهان و غیر اعلام شده، در ترس و وحشت دائمی ناشی از خیزش نهایی ملت، بسر می‌برد. که در عین حال، نوعی اقرار به این امر است. که از سوی ملت، در محاصره قرار گرفته و در اولین فرصت، مورد حمله نهایی، قرار خواهد گرفت.

خیزش کشاورزان حوزه زاینده رود و حمایت و پیوستن مردم اصفهان، به آنان و نتیجه عکس گرفتن رژیم، در ایجاد اختلاف بین هموطنان اصفهانی- بختیاری و اعلام حمایت تظاهرکنندگان شهر کرد، از قیام اصفهانی‌ها، ضمن اینکه، حاکی از تجربه اعتراضات جمعی، از سالهای هفتاد و هشت، تا نود و هشت بوده، بعلت سرتاسری و منحصر بفرد بودن شیوه این قیام‌ها، رژیم را، زمین گیر نموده و این که، اکنون مشکلات مردم، به حدی روی هم انباشت شده، که دیگر، بگیر و به بند‌های کرونائی و هشدارهای بیرون نیامدن از منازل، بخاطر آلودگی هوا، در شهرهایی، که عمدتا علیه رژیم مسئله ساز بوده‌اند، کارگر نبوده، با نشتر باز کردن آلام، دردها و مشکلات بیشمار همه اهالی ایران، رژیم را، لخت و عور در مقابل کوه مشکلات، همچون پشه‌ای امشی زده، گیج و رسوا نموده و سرانجام اینکه، مردم یاد گرفتند. که تنها یک دشمن مشترک دارند و به زودی، همه استان‌ها و شهرهایی که، قربانی مطامع زیاده خواهانه سرداران سپاه، در انحصار استفاده از آبهای جاری و موجود کشور و انتقال این گنجینه ملی، به پشت سدهای خود و زمین‌ها و اراضی اختصاصی و ویلاها و استخر کاخ‌های میلیارد دلاری این سرباران سردار نما و در نتیجه خشک شدن رودها و دریاچه‌های کشورگردیده، بشکل سرتاسری و میلیونی، باین جنایت بزرگ قرن، یعنی محروم کردن ملتی، از آبهای سرزمینی خود، اعتراض نموده و بی می‌خیزند.
علیرغم تبلیغات شبانه روزی ماشین پروپاگاندای رژیم، در جهانشمول بودن مشکل کمبود آب، متخصصین مردمی بلافاصله، با سند و مدرک ثابت می‌کنند. که تنها ده تا بیست در صد کم آبی‌ها، بخاطر کمبود جهانی آب و بارندگی‌ها، بوده که این میزان کاهش نمی‌تواند موجب خشکی و فرونشست نود در صدی زمین، در کشور گردد. همین متخصصین وجدان مدار، با استناد به آمار و ارقام واقعی ثابت می‌کنند. که کل درآمد ملی کشور، صرف چهار رکن اساسی رژیم، برای استحکام پایه‌های راس هرم قدرت میگردد:
یک - اگر بودجه کشور را، رقم صد فرض کنیم. یک چهارم آن صرف تولید بمب اتمی، برای نابودی اسرائیل، صدور انقلاب، تروریسم، جنگ‌های نیابتی و شرارت‌های منطقه‌ای و باجگیری در راستای دکترین همیشگی رهبر رژیم، در کاشتن دشمن فرضی در خارج و به بهانه جنگ با آن، اجرای سیاست النصر بالرعب در داخل و ایجاد وحشت در بیم مردم میگردد. برنامه اتمی و ناز و کرشمه‌های مربوطه و باجگیری‌های برجامی، برای عدم تولید آن بمب، با ترفندها و فراز و نشیب‌های نمایشی، در راستای انحراف افکار عمومی غرب و محافل سیاسی، از نقض فاحش و بیرحمانه حقوق بشر در ایران و انحراف افکار جهانی، از آن، حول محور انحرافی چون، اتم و برجام می‌باشد.
دو - یک چهارم درآمد ملی، صرف تبلیغات سیاسی مذهبی و ایدئولوژی ولایت فقیه و دستگاههای عریض و طویل و مفت خور و طفیلی و سربار جامعه و آب در هاون کوبیدن، برای جا انداختن سیاست‌های پوچ، توخالی و بی محتوای سرشار از خرابی و تباهی مذکور میگردد.
سه - بجای صرف حداکثر درآمد ملی و بودجه کشور، برای رفاه و آسایش مردم، نه تنها هیچ بودجه‌ای صرف آبادانی کشور و بهبود اوضاع و رفاه و آسایش مردم نمی‌شود. بلکه بیش از یک چهارم این بودجه، صرف پاک کردن صورت مسائل و مشکلات مردم، با سرکوب و کشتار و استخدام مزدور، برای سرکوب بیشتر میگردد. وقتی رئیس بسیج، صحبت از دو هزار و پانصد گردان سایبری حوزه محور و قریب به یک هزار گردان سایبری بسیج، در شهرستانها می‌کند. چون هر گردان بین پانصد تا هشتصد نفر می‌باشد. به یک رقم نجومی قریب دو میلیون میرسیم و اینکه چرا تعداد انبوهی از جوانان کشور بجای استخدام در کارهای تولیدی، باید مجبور به جاسوسی، خرابکاری، نفاق افکنی، ایجاد نفرت بین هموطنان خود، به عنوان عضوی از ارتش تروریستی سایبری رژیم گردند؟
چهار - مابقی بودجه هم، به طرق دیگر، صرف اختلاف افکنی، در بین نحله‌های مختلف فکری، عقیدتی مردم میگردد. که صدا و سیمای رژیم و نشریات رسمی، تنها کار و وظیفه‌شان، کذب و دروغ بافی و اجرای سناریوهای عجیب و غریب، از جمله تهیه و مونتاژ ویدئویی از، آزادی اخیر یک زندانی سیاسی و ترور شخصیت وی، با وصله پینه کردن فیلم برداری‌های مربوطه شده‌اند. علیرغم این همه ترفند‌ها، مردم در مقابل ماشین تبلیغات رژیم، مصونیت پیدا کرده، پشیزی باین فرافکنی‌ها، قائل نشده و برعکس آن عمل می‌کنند. از جمله در تجمع مردم در زاینده رود، که تعمدا از سوی رژیم خشک شده و حمایت‌های هموطنان شهر کرد، از آنان، نشان داد. که علیرغم این تمهیدات ماکیاولیستی، خون هزاران قربانی این چهار دهه، بخصوص آبان نود و هشت، هرگز خشک نشده و کماکان در گوشه و کنار کشور جاری بوده، مبارزات ملت ایران تا پیروزی نهایی ادامه خواهد یافت.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy