Sunday, Nov 28, 2021

صفحه نخست » نماینده پارلمان برای وضع حمل با دوچرخه خود را به بیمارستان رساند

بی بی سی - آنه گنتر، نماینده پارلمان نیوزیلند، با احساس درد و نزدیک شدن زمان زایمان، سوار دوچرخه خود را برای وضع حمل به بیمارستان رساند؛ او یک ساعت پس از رسیدن به بیمارستان، فرزند خود را به دنیا آورد.

baby1.jpgاین نماینده ٤١ ساله پارلمان نیوزیلند که متولد آمریکاست یکی از حامیان استفاده از دوچرخه است.

خانم گنتر در صفحه شخصی خود در فیس‌بوک نوشته است: "من البته قصد نداشتم با دوچرخه برای وضع حمل به بیمارستان بروم؛ اما در نهایت اینگونه شد."

این اولین باری نیست که این نماینده پارلمان دست به چنین کاری زده است؛ خانم گنتر که عضو حزب سبز در نیوزیلند است سه سال پیش هم مسیر مشابهی را برای زایمان طی کرده بود.

baby2.jpg

baby3.jpgآنه گنتر گفته زمانی که او و همسرش تصمیم به رفتن به بیمارستان با دوچرخه گرفته‌اند، درد مربوط زایمان البته خیلی شدید نبوده است.

او پس از رسیدن به پارکینگ بیمارستان عکسی از خود و همسرش را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

در سال ١٩٨٣ میلادی یک نماینده پارلمان نیوزیلند در محل کار خود (صحن پارلمان) اقدام به شیر دادن نوزاد خود کرد؛ در سال ٢٠١٨ میلادی هم جاسیندا آردرن، نخست وزیر این کشور، به عنوان دومین رهبر جهان، در محل کار خود فرزندش را به دنیا آورد.

از آن زمان تا کنون بعضی چهره‌های سیاسی جهان نوازد خود را به محل کار خود برده‌اند و بعضی از آنها اقدام به شیر دادن آنها کرده‌اند.

در بریتانیا البته وضعیت متفاوت است؛ استلا کریسی، یک نماینده حزب کارگر هفته پیش فرزند سه ماهه خود را به پارلمان بریتانیا برد ولی به او اجازه بردن کودک به صحن پارلمان داده نشد.

یک کمیته در بریتانیا در حال بررسی این ممنوعیت است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy