Thursday, Dec 2, 2021

صفحه نخست » هشدار مسئولان به مردم اصفهان

curfew_120221.jpgدر پی انتشار فراخوان‌هایی برای ادامه اعتراضات اصفهان در روز جمعه، چند تن از مقام‌های اصفهان درباره «برخورد با هرگونه تجمع غیرقانونی» هشدار دادند و رییس پلیس راهور نیز از ممنوعیت تردد در منطقه اطراف پل خواجو در روز جمعه خبر داد.

ایران اینترنشنال - معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادستانی اصفهان در اطلاعیه‌ای با تاکید بر اینکه با هرگونه تجمع در اصفهان برخورد خواهد شد نوشت: مردم اصفهان باید از شرکت در تجمع‌ها خودداری کنند و مراقب «سوء استفاده معاندین» باشند.

محمدرضا محمدی، رئیس پلیس راهور اصفهان نیز اعلام کرد از ساعت پنج صبح فردا، جمعه ۱۲ آذرماه در حاشیه زاینده‌رود و در مسیرهای منتهی به پل خواجو ممنوعیت تردد و توقف اعمال می‌شود. او همچنین گفت که تحت هیچ شرایطی اجازه تردد موتورسواران را نخواهیم داد.

محمدرضا محمدی، رییس پلیس راهور اصفهان، نیز اعلام کرد از ساعت پنج صبح جمعه در حاشیه زاینده‌رود و در مسیرهای منتهی به پل خواجو ممنوعیت تردد و توقف اعمال می‌شود. او همچنین گفت: تحت هیچ شرایطی اجازه تردد موتورسواران را نخواهیم داد.

محمدعلی احمدی، فرماندار اصفهان، نیز با اشاره به اعتراضات هفته گذشته در این شهر گفت: هیچ‌گونه درخواستی برای تجمع در روز جمعه از فرمانداری اصفهان نشده و هرگونه تجمعی غیرقانونی است.

محمدصادق ابطحی، مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان، هم در اطلاعیه‌ای تاکید کرد هیچ‌گونه برنامه‌ای جهت اقامه نماز باران در سطح این استان از طریق مراجع قانونی اعلام نشده و مردم «مراقب اهداف دشمنان» باشند.

اعتراضات هفته گذشته در اصفهان با سرکوب شدید نیروهای امنیتی و انتظامی روبه‌رو شد و گزارش‌های متعددی درباره شمار بالای مجروحان و بازداشت‌شدگان منتشر شده است.

موسی غضنفرآبادی، رییس کمیسیون حقوقی مجلس، در گفت‌وگو با وبسایت رویداد۲۴ با اشاره به اعتراضات اصفهان گفت که اگر کسی در جریان اعتراضات اقدام مخرب داشت، می‌توان به او تیراندازی کرد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy