Friday, Dec 3, 2021

صفحه نخست » اسرائیل: از این به بعد، به آزارهای جمهوری اسلامی در داخل خاک ایران پاسخ می‌دهیم

arab2.jpgالعربیه - اسرائیل می‌گوید از این پس در پاسخ به هرگونه تجاوز از سوی نیروهای نیابتی حکومت ایران و شبه‌نظامیان مورد حمایت سپاه پاسداران، «سر اختاپوس» را در تهران نشانه خواهد گرفت.

به گزارش «جوییش کرونیکل»، پنج‌شنبه، 2 دسامبر 2021، در حالی که ایران در وین مشغول چانه‌زنی با قدرت‌های جهانی برای کسب امتیازات بیشتر در روند احیای توافق هسته‌ای 2015 موسوم به «برجام» است، مقامات امنیتی اسرائیل در حال آماده‌سازی خود برای هدف قرار دادن «سر اختاپوس» در تهران هستند.

سازمان امنیت خارجی اسرائیل «موساد» طی سال‌های اخیر ضربه‌های جبران‌ناپذیری به برنامه هسته‌ای تسلیحاتی رژیم ایران وارد آورده است، که شامل انفجار تأسیسات اتمی نطنز و ترور «پدر بمب اتم ایران» محسن فخری‌زاده می‌شود.

جمهوری اسلامی مدت‌هاست که کارزاری علیه اسرائیل و متحدانش در منطقه به راه انداخته است، و از گروه‌های تروریستی در غزه و لبنان حمایت مالی کرده و کشتی‌های تجاری را در منطقه خلیج هدف قرار می‌دهد.

👈مطالب بیشتر در سایت العربیه

اینک، اسرائیل قصد دارد در واکنش به تجاوزات حزب‌الله و دیگر گروه‌های نیابتی ایران، فشار بر رژیم اسلامگرای ایران را افزایش داده و مستقیما به تهران ضربه بزند. یک منبع امنیتی آگاه اسرائیل در این باره به «جوییش کرونیکل» گفت: «این تازه آغاز کار است.»

نفتالی بنت، نخست‌وزیر اسرائیل هفته گذشته اعلام کرد: «ایرانی‌ها از راه دور، تقریباً بدون اینکه پا از خانه‌‌شان بیرون بگذارند، ما را آزار داده و به ما آسیب می‌رسانند. خون ما را می‌ریزند و قِسِر درمی‌روند. شکار تروریست‌های روزمره سپاه قدس دیگر امری مقرون به صرفه نیست. باید با اصل قضیه مقابله کنیم.»

مقامات نظامی اسرائیل در عین حال، با نظر به اینکه جامعه جهانی ممکن است نتواند جلوی پیشرفت تهران به سوی بمب اتم را سد کند، در حال برنامه‌ریزی برای حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران هستند.

یائیر لاپید، وزیر خارجه اسرائیل، در گفت‌وگو با «جوییش کرونیکل» هشدار داد: «می‌دانیم که در تلاش‌های خود برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تنها نیستیم، اما اسرائیل همیشه خود به تنهایی از خود دفاع خواهد کرد.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy