Sunday, Dec 5, 2021

صفحه نخست » خدایا آفتاب سوزان ولایت را کم رمق کن، رودخانه ها را خشکاند و کشوررا خاکسترکرد! ابومالش

god.jpgقبل از این که مطلب اصلی را شروع کنم لازم است خبرمهم زیر را به اطلاع برسانم:

"سپاهیان ظفرنمون اسلام، به عِدّت رَمل (ماسه) و حِدّت نَمل(مورچه) با رمز مرگ برنمازگزار، پل خواجو را تصرف کردند و مستضعفین و کشاورزان وابسته به استکبار جهانی را که قصد برگزاری نماز فتنه داشتند، موقتاً عقب راندند و بیت رهبری پس از این پیروزی چشمگیر اعلام کرد: راه قدس از پل خواجو می گذرد."

بنده با آن که فردی ولایی هستم ، به خدا و روز جزا اعتقاد دارم . در این شرایط وانفسا که حتی ما ولایی ها هم ترس برمان داشته و استکبار جهانی هم مستقیماً بیضه اسلام را هدف گرفته، ناچار شدم که به دعا رو بیاورم. دعاهای من مانند دعاهای پیرزنی است که از او پرسیدند چند درصد از دعاهای تو مستجاب می شود؟ گفت: پنجاه درصد. گفتند از کجا می دانی؟ گفت: برای اینکه من از خدا خواستم که دامادی خرپول به من بدهد، داماد من خرهست ولی پول ندارد. به هرحال فارغ از این که چند درصد از دعاهای من مستجاب خواهد شد، این چند دعا از صحیفه دردست نگارش خود را خدمتتان تقدیم می کنم:

زمانی که درانقلاب نیمه شکوهمند اسلامی مشارکت کردیم فکر می کردیم که آفتاب ولایت عالمتاب است و قرار است برهمه دنیا بتابد، اما متاسفانه فقط بر ایران تابید و رودخانه ها را خشکاند و کشوررا خاکستر کرد. خدایا آفتاب ولایت را کم رمق و حتی اگر صلاح میدانی غروب بفرما.

الهی بساز کارمن و مَنگر به کردار من، دلی ده که "وقاحت" افزون کند "وقاحتی" ده که به "بیت" رهنمون کند*

خدایا جویبار کوچکی از اختلاس را به سمت ما سرازیر کن.

خدایا صد هزار مرتبه شکرکه عمرما به تمدن اسلامی مورد نظر رهبری قد نمی دهد، ولی وای به حال بچه های ما.**

خدایا این پرستوهایی که در یوم الله های بیست ودو بهمن و نه دی و دوازده فروردین اجبارا با حداقل پوشش در راهپیمایی ها ظاهرمی شوند از چشمان ناپاک سربازان گمنام امام زمان و روحانیون پنهان بدار، این خطر وجود دارد که آنها را در گوشه دنجی گیر بیاورند و با آنها به زور کار فرهنگی کنند.

خدایا صدهزار مرتبه شکر که مرحوم حجت الاسلام فاکر رئیس جمهورما نشد و گرنه این رسانه های انگلیسی زبان، رژیم نازنین ما را دستمایه خنده می کردند. این انگلیسی زبان ها آنقدر بی سوادند که نمی دانند فاکر ما با فاکر آن ها فرق می کند.

خدایا ما از کارهای آیت الله علم الهدی در عجبیم، از طرفی مشوق بستر گستری (پا اندازی حلال) برای زائرین عراقی است وبنظرمی رسد که این کار را خیلی دوست دارد و از طرف دیگرصدا زدن زن و شوهرهمدیگر را در خانه به اسم کوچک، بزرگترین مصیبت کشور می داند. خدایا روا مدار که او رهبر شود، اگر رهبر شود دستورمی‌دهد که سازمان ثبت احوال در شناسنامه ها جای اسم دختران را خالی بگذارد و ما باید در خانه زن و دختر خود را با شماره شناسنامه یا چهار شماره آخرکدملی ویا شماره موبایل صدا کنیم.

خدایا روا مدار که ولایتی تصمیم گیرنده اصلی در مملکت بشود و گرنه ایران را کاملاً به روس ها واگذار کرده و خودش نایب الحکومه می شود.

خدایا تو بهتر از من می دانی حسین شریعتمداری برای این سنگ طالبان را به سینه می زند که لابد طالبان به او قول داده اند که جنس خوب در اختیارش بگذارند. سرمقاله هایی که او می نویسد فقط در نشئگی کامل و عالم هپروت می توان نوشت.

خدایا سوالی دارم که جز توو رهبر انقلاب کسی جوابش را نمی داند. آیا مقام معظم رهبری صبح که جلوی آینه می ایستند از خودشان خجالت نمی کشند ؟.

آذرماه ۱۴۰۰

عنوان مطلب نیم نگاهی به طنزی روسی در دوران کمونیسم دارد.

* دعایی از خواجه عبدالله انصاری را دستکاری کرده ام.

** نیم نگاهی به طنزی روسی در دوران کمونیسم.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy