Wednesday, Dec 15, 2021

صفحه نخست » بازیکن تیم ملی هندبال زنان ایران، در اسپانیا ناپدید شد

handball_121521.jpgایران وایر - رسانه‌های دانمارک مدعی شده‌اند که «شقایق باپیری» بازیکن تیم ملی هندبال ایران در اسپانیا ناپدید شده است.

خانم باپیری همراه با تیم ملی هندبال زنان ایران در رقابت‌های جام جهانی اسپانیا حضور داشت. پیش از این چهار ورزشکار کامرونی در این مسابقات ناگهان ناپدید شده بودند و حالا بازیکن ۳۰ ساله تیم ملی ایران هم بدون هیچ اثری، ناپدید شده است.

این خبر را فدراسیون جهانی جهانی هندبال و مسوولین برگزارکننده مسابقات، تایید کرده‌اند.

«جومه فورت»، مدیر کمیته برگزاری جام جهانی هندبال در این مورد گفته است: «ما روز سه‌شنبه متوجه ناپدید شدن این بازیکن شدیم و تنها کاری که از دستمان برمی‌آمد، اطلاع دادن به پلیس بود.»

توضیحات علی عمادی از ماجرای ترک اردوی تیم ملی هندبال ایران توسط شقایق باپیری و احتمال پناهندگی او:

پیش از این قرار بود تیم ملی هندبال ایران روز جمعه به ایران بازگردد. منابع خبری ایران وایر با تایید خبر ناپدید شدن شقایق باپیری در اسپانیا گفته‌اند از او پس از آخرین تست کرونا در هتل دیگر خبری در دست نیست.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

صدای آمریکا گزارش داد، به باور مسئولان مسابقات شقایق باپیری به دنبال پناهندگی در اسپانیا است.

بیشتر بخوانید:

خبرگزاری رکنا در ایران ادعا کرد شوهر شقایق باپیری در ایران است

طبق اعلام رسانه دانمارکی TV2 Sport، شقایق باپیری، بازیکن تیم ملی هندبال زنان کشورمان، بدون هیچ اثری ناپدید شده است. این اولین خبر این چنینی از جام جهانی اسپانیا نیست و آن طور که این رسانه دانمارکی خبر داده، قبل از این، 4 بازیکن از تیم ملی کامرون هم غیب شده‌اند و خبری از آنها نیست.

براین اساس، فدراسیون بین المللی هندبال (IHF) و مسئولین اسپانیایی جام جهانی در صحبت با نماینده رسانه دانمارکی، این موضوع را تایید کرده‌اند. ژوام فورت، مسئول کمیته برگزاری جام جهانی، در این باره گفته است: دیروز (سه شنبه)، به این موضوع پی بردیم و همانند ماجرای ناپدید شدن بازیکنان کامرون، به پلیس را در جریان گذاشتیم. بیش از این، کاری از دستمان برنمی‌آید.

براساس اعلام فدراسیون بین المللی هندبال، باپیری با 285 بازی ملی، رکورددار حضور در تیم ملی هندبال زنان ایران حاضر در جام جهانی اسپانیا است. ایران به مقام 31 جهان رسید.

denmark.jpg



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy