Saturday, Jan 1, 2022

صفحه نخست » رونمایی توریست خارجی در ایران از ارزانترین قطار ۵ ستاره جهان

train_010122.jpgداخل قطار فدک، ورود به کوپه های مدرن ایرانی

وقتی سوار یکی از قطارهای منحصر به فرد شرکت فدک می‌شوید، محال است که در همان ابتدا نقش و نگار زیبای مدرن و سنتی ایرانی توجه شما را به خود جذب نکند. نکته جالب اینکه حتی مفهوم کلمه فدک هم در شاهر قطارهای این شرکت ریلی لوکس استفاده شده است.

به طوری که طراحی داخلی و خارجی قطارهای فدک از باغ فدک به عنوان باغی سرسبز در دل کویر به شکل نمادین الهام گرفته شده است. ترکیب رنگ های سفید، فیروزه ای و طلایی نیز علاوه بر القای حس آرامش و راحتی، نمایی باشکوه و مجلل را در اختیار مسافر قرار می‌دهد.

اما شکوه واقعی را زمانی تجربه می‌کنید که وارد کوپه قطار فدک می‌شوید. کنسول مرکزی کوپه به مانیتورهای مدرنی مجهز شده که آدم را یاد قطارهای فیلم‌های سینمایی می‌اندازد. استفاده از بافتی چرم به رنگ سفید تولید شده و بالای آن پشت تختی از جنس چوب به رنگ زیتونی، نمای منحصر به فردی به پوشش صندلی های کوپه داده است. کوپه های قطار فدک گاهی اوقات برای مسافرانی که قصد سفر به مشهد دارند، قابلیت شخصی سازی دارند. برای اینکه متوجه تفاوت قیمتی این نوع از قطارها شوید، به شما توصیه میکنیم به صفحه قیمت قطار فدک قم مشهد وبسایت سامتیک مراجعه کنید.

cabin.jpgcabin2.jpg***



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy