Saturday, Jan 1, 2022

صفحه نخست » موشک و ماهواره و اعتراض

E0825334-4B87-4DF2-886E-CA288CBB02AD.pngسایت دریچه

احسان نیکویی

دغدغه های جامعه ایران با آروزهای رژیم ایران از زمین تا آسمان فرق می کند. مردم ایران برای فرداهایی بهتر از هر قشری صدای اعتراض خود را بلند می کنند و سران رژیم ایران بی توجه به این صداها در راستای اهداف پلید خود به فعالیتهای مخرب خود ادامه میدهند. معلمان و کارگران ایران دست به اعتصاب سراسری می زنند و سرداران سپاه در جواب این اعتراضها به فکر برد موشکها و ماهواره هایی هستند که هیچ منفعتی برای مردم ایران ندارد. دغدغه مردم ایران داشتن نان شب و دریافت حقوقشان هست . انتظارشان زندگی در صلح و آرامش معمولی مانند دیگر ملل جهان است. اما رژیم ایران ناآرامی منطقه ای را سرمشق خود قرار داده و هرروز با یک فعالیتی در جهت این هدف خود گام برمی دارد.


باید به فعالیتهای موشکی و ماهواره ای رژیم ایران قاچاق مواد مخدر را هم اضافه کرد. در طی دو روز دو مورد از فعالیتهای قاچاق مواد مخدر مرتبط با رژیم ایران در لبنان و دریای عرب کشف شد. سرداران سپاه از هیچ روشی برای رسیدن به اهداف خود اجتناب نمی کنند. برای این گروه هر روشی برای رسیدن به هدف مباح می باشد، حتی اگر این روش علیه بشریت هم باشد. گسترش آعتیاد به مواد مخدر بین جوانان برای سران رژیم ایران کوچکترین اهمیتی را ندارد. آنها مردم را قربانی آماج کشنده خود می کنند.

اگر این رژیم نه در راستای خشونت زایی بلکه در جهت ایجاد صلح و ثبات حرکت می کرد امروز ما در ایران و منطقه با شرایطی متفاوت روبرو بودیم. صلح در لبنان، یمن و سوریه برقرار بود و عراق بدون مزدوران سپاه در جهت پیشرفت گام برمی داشت. مردم سوریه هم آواره نشده و کودکان آن کشور در دریاها غرق نمی شدند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy