Tuesday, Jan 4, 2022

صفحه نخست » جهاد همخوابگی! ابومالش

jahad.jpgکمال حیدری معاون وزارت بهداشت گفته است که سازمانهای اطلاعاتی انگلیس برای کاهش جمعیت ایران برنامه دارند. بیایید به کوری چشم انگلیس خبیث، برای زاد و ولد بیشتر، جهاد همخوابگی برای فرزندآوری راه بیندازیم. همخوابگی برای فرزند نیاوری همیشه جریان داشته و دارد و نمی‌شود آن را جهاد نامید.

جهاد برای فرزند نیاوری به درد عمه جهاد کننده و جهاد شونده می‌خورد. فرزندانی که حاصل جهاد همخوابگی باشند در لحظه تولد مانند رهبری فریاد یا علی خواهند زد و مانند احمدی نژاد هاله نور خواهند داشت و هر کدام از آن‌ها محور مقاومتی کوچولو خواهند بود. از بین این نوزادان هزاران حاج قاسم سلیمانی قد علم خواهند کرد. وقتی یک حاج قاسم با هدایت پوتین منطقه را به این حال و روزانداخت، تصور کنید که هزاران حاج قاسم با دنیا چه خواهند کرد. ما باید آنقدر فرزندآوری کنیم که همانطور که حاج قاسم آرزو داشت نیروی زمینی ارتش روسیه شویم.

جهاد همخوابگی ازاوجب واجبات است و به نظر بنده از خود جهاد واجب تر است، بخصوص در این دوران که بگفته حجت الاسلام ذوالنوری، کرونا غربی‌ها را مقطوع النسل کرده و حال آن که ما یک ذره هم مقطوع النسل نشده‌ایم. بنده حرف ایشان را تایید می‌کنم برای اینکه در خیابانی دریکی از کشورهای غربی قدم می‌زدم و دیدم که مردان، کوچک ترین نگاهی به زنان نیمه برهنه نمی‌کنند وازبس که مقطوع النسل بودند، بیچاره‌ها گشاد گشاد راه می‌رفتند. همان طور که یکی از مقامات دولت جدید پیشنهاد کرد، باید در سراسر کشورو بخصوص در اطراف نمازهای جمعه غرفه‌های فرزند آوری بسازیم و پیشنهاد می‌شود که رهبری به پدرانی که در این جهاد مشارکت کرده‌اند چفیه و به پدرانی که خیلی زیادی مشارکت کرده‌اند انگشترعقیق هدیه کنند.

متاسفانه کسانی هستند که به اصل "هرآن کس که دندان دهد نان دهد" اعتقاد ندارند و از هر نوع جهادی بیزارند. به این دسته از افراد باید فرمایش نماینده مجلس را یادآور شد: "اگر مردم به زبان خوش بچه دارنشوند آنها را به زور بچه دار می‌کنیم".


بنده دو سال پیش درمطلبی پیشنهاد کردم که شعار "کاندوم‌ها سوراخ باید گردند" بعد از "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" شعار اصلی شود و درخواست کردم که نهضت سوراخ کنی راه بیندازیم و خواهران و برادران بسیجی با سوزن و جوالدوز به کاندوم‌ها حمله کرده و آن‌ها را سوراخ کنند. اما مسئولین مملکتی این پیشنهادات بنده را به عضوشریف خود‌شان هم حساب نکردند و نتیجه این شد که فرصت دو سال باروری را از دست دادیم. امیدوارم این دفعه به پیشنهادات من که جز برای خیر خواهی نیست توجه کنند. اگرنهضت سوراخ کنی موفق بود و به اندازه کافی باعث بالا رفتن نرخ زاد و ولد شد، برای این که ثروت ملی از بین نرود می‌توانیم پنچرگیری بقیه کاندوم‌های سوراخ شده رابه یکی از نهادهای نظام مقدس کنترات بدهیم و سود آن را خرج محور مقاومت کنیم. به هیچ وجه نباید ازانگلیس خبیث کاندوم بخریم، آن‌ها برای اینکه مانع زادوولد در ایران شوند کاندوم هایی می‌سازند که حتی با دریل هم سوراخ نمی‌شوند. از خباثت آنها غافل نشویم، می‌خواهند ما را دستکاری ژنتیکی کنند و کاری کنند که سگ‌های خانگی را جایگزین فرزندانمان بکنیم.

دی ماه ۱۴۰۰
ابومالش



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy