Sunday, Jan 16, 2022

صفحه نخست » اعتراض فرزند ناصر ملک مطیعی به سخنان احمدی‏‏‌نژاد

4D82E0A8-2D14-4BB0-A636-A4F69ACCB155.jpegعصر ایران

امیرعلی ملک‌‌‌مطیعی فرزند ناصر ملک‌‌‌مطیعی بازیگر فقید به سخنان محمود احمدی‌نژاد درباره تمجید از بازیگران پیش از انقلاب واکنش نشان داد و بیان این سخنان را دیر دانست.

وی در پستی اینستاگرامی خطاب به رئیس‌‌‌جمهور اسبق نوشته است: «جناب آقای محمود احمدی‌نژاد ! با سلام، چقدر خوشحال شدم که گفت‌وگوی شما را دیدم، چقدر خوشحال شدم که صحبت‌های جنابعالی را در مورد سینمای قبل از انقلاب و ستارگانش شنیدم، چقدر جالب که فیلم «قیصر» را دیده‌اید، همین‌طور «گوزن‌ها» و «رضا موتوری» را... چقدر خوب که شما اسطوره سینمای ایران استاد «بهروز وثوقی» را دوست دارید، چقدر عالی که از دیگر چهره‌های ماندگار سینما همچون زنده‌یادان «محمدعلی فردین» و «رضا بیک ایمانوردی» نام بردید و یاد کردید...

سوالی که برای ما پیش می‌آید، این است که چرا در دوره ریاست جمهوری خودتان حتی یک بار هم از هنرمندان قبل از انقلاب نام نبردید؟!

۸سال وقت داشتید تا از این هنرمندان دل‌شکسته یاد کنید ! ۸ سال فرصت داشتید تا برای ممنوع‌الکاری و مشکلاتشان اقدامی کنید ! ۸ سال زمان داشتید تا به وزیر ارشادتان بفرمایید تا از این هنرمندان ممنوع‌التصویر که یا خانه‌نشین شدند، یا مجبور به ترک وطن شدند یا دق کردند، تجلیل و تکریمی کند... اما هیچ کاری نکردید ! هیچ اقدامی انجام ندادید ! چرا هیچ قدمی برنداشتید ؟!

فکر نمی‌کنید حالا خیلی دیر شده ؟! کاش آن‌موقع که سوار بر اسب مراد بودید و بر صندلی قدرت تکیه زده بودید، از این چهره‌های ممنوع شده و محروم شده یاد می‌کردید ! آن‌روزهایی که به برخی از بازیگران سینمای بعد انقلاب، نشان درجه یک فرهنگ و هنر می‌دادید!

آن‌روزهایی که خواننده صدا و سیما را در آغوش می‌گرفتید و تجلیل می‌کردید ! کاش آن‌روزها این صحبت‌ها را مطرح می‌فرمودید ! فرصت‌ها از دست رفت، عمرها بر باد رفت و حالا خیلی دیر است !»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy