Wednesday, Feb 9, 2022

صفحه نخست » متخصص طب سنتی برای پسردار شدن زن باردار میخ بر سرش کوبید

یورونیوز - یک زن باردار در حالی‌که میخی در سر داشت به بیمارستانی در پاکستان مراجعه کرد. به‌گفته یک منبع رسمی، یک «شفادهنده» پاکستانی به‌منظور پسردار شدن این زن یک میخ در جمجمه او کاشته بود.

s2.jpgاین زن پس از آنکه موفق نشد خودش میخ را از جمجمه‌اش بیرون بیاورد به بیمارستانی در پیشاور واقع در شمال غربی پاکستان مراجعه می‌کند . دکتر حیدر خان پزشک معالج این زن می گوید:«او کاملا هوشیار بود اما درد شدیدی داشت. عکس‌برداری از سر او نشان می داد که میخ ۵ سانتیمتر در جمجه‌اش فرو رفته اما خوشبختانه به مغزش آسیب نرسانده است.»

این زن که مادر سه دختر است، دختر دیگری در راه دارد. تفکرات و نسخه پیچی درمانگران سنتی اغلب ریشه در عرفان صوفیانه دارد. در پاکستان کشوری با اکثریت مسلمان چنین اعمالی رایج است. هرچند مکاتب مختلف اسلامی این رفتارها را تایید نمی‌کنند.

s1.jpg

در کشورهای جنوب آسیا داشتن فرزند پسر همچنان حائز اهمیت است. چون با توجه به گفتمان حاکم بر مناسبات اقتصادی اعتقاد بر این است که داشتن پسر تضمین مالی آینده خانواده خواهد بود.

مطالب بیشتر در سایت یورونیوز

پلیس پاکستان به‌دنبال بازجویی از این زن باردار و پیدا کردن عامل این ماجراست. عباس حسن، رییس پلیس پیشاور می گوید به‌زودی این جادوگر را دستگیر خواهد کرد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy