Thursday, Feb 10, 2022

صفحه نخست » مرد بریتانیایی به اتهام تجاوز به یک زن در پرواز بازداشت شد

pen9.jpgایندیپندنت فارسی - پلیس یک مرد بریتانیایی مظنون به تجاوز به یک مسافر زن در طول پرواز شرکت هواپیمایی یونایتد از مبدا نیوجرسی ایالات متحده به مقصد لندن را بازداشت کرد.

ماموران پس از فرود هواپیما در فرودگاه «هیترو»، پس از دریافت گزارش ماجرا، دقایقی بعد از ساعت ۳۰:۶ صبح دوشنبه، ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن)، برای دستگیری مظنون وارد هواپیما شدند.

بر اساس گزارش‌ها، یک زن ۴۰ ساله که او هم شهروند بریتانیا است، به کارکنان هواپیما شکایت کرد که یک مسافر مرد به زور با او در بخش بیزینس هواپیما رابطه جنسی برقرار کرده است.

یک منبع آگاه به نشریه بریتانیایی سان گفت، «این زن گفته است که در طول پرواز و در حالی که سایر مسافران خواب بودند، از سوی این مسافر مورد تجاوز قرار گرفت.»

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

به گفته این منبع، مسافر زن به کارکنان هواپیما گزارش داد و آنان نیز پلیس لندن را در جریان ماجرا قرار دادند و ماموران پلیس برای بازداشت مسافر مرد، در فرودگاه منتظر هواپیما شدند.

ماموران پلیس آن شکایت را با جدیت پیگیری کردند و آزمایش‌های جامعی را در محلی که گفته شده بود جرم در آن رخ داده است، انجام دادند و متهم را که او هم ۴۰ ساله است، بازداشت کردند.

هویت شاکی و متهم در این گزارش فاش نشده است.

یک سخنگوی خطوط هوایی یونایتد گفت که خدمه پرواز به محض آن که شکایت را دریافت کردند، به پلیس اطلاع دادند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy