Saturday, Feb 19, 2022

صفحه نخست » واکنش مسیح علی نژاد به تصاویر منتشر شده از دختر محمدعلی رامین

man_021922.jpgکانال اینستاگرام مسیح علی نژاد - سهم بچه‌های مسولان؛ رفاه است و سهم بچه‌های مردم گلوله و زندان و تبعید

این هم تصاویری از معاون احمدی نژاد در ارشاد اسلامی! من از محمدعلی رامین بپرسیم: این آقازاده‌های شما که سر سفره‌ی شما و انقلاب بزرگ شده‌اند هیچ کدام‌شان به حجاب و اسلام‌تان پایبند نیستند، کجا قایم شدی؟ از مخفی‌گاهت بیا بیرون و بگو غلط کردم در تمام این سالها زندگی جوان‌های مردم را به نام حجاب و اسلام سیاه کردم. شما معاون مطبوعاتی دولت احمدی نژاد بودی و همه کاره‌ی وزارت ارشاد و سینما این بود ارزش‌های اسلامی که با زندان و شکنجه به ما ملت تحمیل کردید؟


در وزارت ارشاد احمدی‌نژاد بارها مثل وحشی‌ها وارد ساختمان روزنامه‌ها می‌شدی تا میزان حجاب و اعتقاد روزنامه‌نگاران و به میزان پایبندی روزنامه‌نگارها به ارزش‌های انقلاب و اسلام را ارزیابی کنید. بگو غلط کردم که زندگی شما را جهنم کردم! شما در ساختمان روزنامه همشهری هم مثل وحشی ‌ها وارد اتاق شدی و فریاد زدی «دخترای بی‌حجاب‌تونو کجا قایم کردید؟» بگو خودت کجا قایم شدی.


شما با شیوه طالبانی و داعش فشار وحشتناکی بر دختران و زنان روزنامه نگار و خبرنگار و بازیگر وارد می‌کرد و دهها دختر را به جرم #بدحجابی و پس از توهین و فحاشی اسلامی_انقلابی! بیکار و ممنوع الکار کرده بودی و چندین مجله و نشریه را به جرم تبلیغ و ترویج بدحجابی تعطیل کردی.


همسر شما هم رئیس امور زنان مجمع جهانی اهلبیت بود!! به جای قایم شدن، بیایید بیرون و چشم در چشم ما که آواره شدیم، بگویید غلط کردم. اما همین هم کافی نیست و باید روزی در دادگاه حساب پس بدهی که با پول ملت چگونه بچه‌هایت را در ناز و نامت بزرگ کردی. سهم شما از انقلاب شد بهشت و‌ رفاه، سهم بچه‌های مردم از انقلاب شد گلوله و طناب دار و باتوم گشت ارشاد و تبعید! دوران مفت‌خوری و دزدی شدن و قایم شدن تمام شده، از لانه‌ات بیا بیرون و بگو که غلط کردی زندگی را برای ملت ایران تباه کردی.

مشابه این وضعیت در فرزندان بسیاری آخوندها و افراطیون مذهبی و مقامات جمهوری اسلامی و نمایندگان مجلس و سرداران سپاه دیده می شود،
که با پول ملت ایران، برای خود عشق و حال می کنند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy