Sunday, Feb 20, 2022

صفحه نخست » حمید استیلی سرپرست تیم ملی فوتبال ایران شد

stili.jpg دویچه وله - بعد از تغییرات روی داده در فدراسیون فوتبال، حمید استیلی بازیکن اسبق فوتبال ایران، امروز چهارشنبه از سوی میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست جدید تیم ملی معرفی شد.

پس از برکناری شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال ایران، مجتبی خورشیدی که گزینه مورد اعتماد عزیزی خادم و البته مورد انتقاد کارشناسان برای سرپرستی تیم ملی بود، برای جدایی از تیم ملی پیش دستی کرد و استعفا داد؛ استعفایی که با موافقت مسئولان فدراسیون فوتبال همراه شد.

در همین راستا؛ میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال که بعد از برکناری عزیزی خادم با رای هیات رئیسه تا زمان برگزاری مجمع فوق‌العاده این فدراسیون بر مسند ریاست قرار گرفته، امروز بعد از برگزاری جلسه با حمید استیلی بازیکن اسبق تیم ملی ایران، او را به عنوان سرپرست جدید تیم ملی انتخاب کرد تا بدین ترتیب استیلی در دو بازی باقی مانده ایران در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ روی نیمکت بنشیند.

👈 مطالب بیشتر در سایت دویچه وله

حمید استیلی، ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران که بعد از اتمام دوران بازیگری‌اش به مربیگری روی آورد سابقه سرمربیگری تیم‌های شاهین بوشهر، پرسپولیس، راه‌آهن، ملوان و همچنین تیم ملی امید ایران را در کارنامه دارد و حالا برای نخستین بار در تیم ملی ایران به عنوان سرپرست حضور خواهد داشت.

تیم ملی ایران در روزهای ۴ و ۹ فروردین ۱۴۰۱ (۲۴ و ۲۹ اپریل) به ترتیب میهمان کره جنوبی و میزبان لبنان خواهد بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy