Wednesday, Mar 2, 2022

صفحه نخست » بازیگر معروف سینما و تلویزیون "خودکشی کرد"

suicide_030222.jpgزهره فکور صبور، بازیگر ایرانی ۴۳ ساله سینما و تلویزیون، شامگاه سه‌شنبه دهم اسفند، درگذشت

رادیو فردا - پزشکی قانونی هنوز علت دقیق مرگ این بازیگر جوان را اعلام نکرده‌، اما خبرگزاری تسنیم به‌نقل از همسر او در گفتگو با پلیس نوشته است: «خانم صبور جواب تلفنم را نمی‌داد که نگرانش شدم. درِ خانه را به روی سرایدار ساختمان نیز باز نکرده بود. پس از گشودن درِ خانه، دیدم همسرم بی‌حال در پذیرایی افتاده که به سرعت با اورژانس تماس گرفتم.»

بر اساس این گزارش، تلاش کارکنان اورژانس برای احیای زهره فکور صبور که ظاهراً اقدام به مصرف یکصد عدد قرص آرام‌بخش کرده بود، نتیجه نداده است.

لینک به گزارش تصویری: مرگ شوکه کننده زهره فکورصبور بازیگر سینما و تلویزیون

به گزارش ایران وایر همسر زهره فکور صبرو گفته است: «وقتی جواب لفن‌همراهم را نداد به خانه آمدم و پس از گشودن در خانه، دیدم همسرم بی‌حال در پذیرایی افتاده و به سرعت با اورژانس تماس گرفتم.»

بر اساس تحقیقات اولیه توسط تکنسین‌های اورژانس او اقدام به مصرف دستکم ۱۰۰ عدد قرص آرام‌بخش کرده بود. خبرگزاری فارس نیز مصرف «تعدادی قرص» توسط او را تایید کرده است.

این بازیگر در آخرین پست اینستاگرامی خود که شب گذشته پست کرده است نوشته: « بسیار روز خوبی داشتم بعد از سالها در کنار عزیزان اصفهان و گروه خووووووب برنامه زنده رود، الهی همیشه خدا هوای دل تک تک دوستان رو داشته باشه.»

***



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy