Thursday, Mar 3, 2022

صفحه نخست » شبح تروریست‌ها در مذاکرات وین؛ نجات آمریکا و جهان، عرفان قانعی فرد

Erfan_Ghaneifard.jpg{ EQfard@ }
جهان فعلی ما، با فاجعه‌ای روبروست که آن هم آزاد شدن تروریست‌ها از قفس تحریم است. نماینده ناآگاه و مغرور و بدنام و طرفدار مُلایان حاکم بر ایران (Robert Malley)، حتی وعده لغو تحریم خطرناک ترین نهادهای تروریستی جهان را داده است. هرچند که تئاتر و نمایش مذاکره و احیای برجام (JCPOA) هم نه برای منافع و مصالح ایران، توسط روس‌ها اداره می‌شود بلکه برای رهایی چند تروریست وحشتناک از فهرست تروریسم بین المللی است. و این مساله هم برای آمریکا و هم جهان بشر مدرن امروز، وحشتناک و خطرناک است.
لغو تحریم نهاد تروریستی سپاه پاسداران (IRGC) رژیم مُلایان و یا افراد دفتر خامنه‌ای - شیخ تروریست‌های جهان - قصه‌ای مضحک و تراژدی غمناک در جهان امروز ماست. همانطور که تروریسم، کمترین ربطی به غنی سازی اتمی و یا تولید سلاح اتمی ندارد؛ طبعا برداشتن نام تروریسم و خروج از لیست ترویسم (ّّFTO) ربطی به برجام نداشته و ندارد. تصور کنید که از فردا، چهره‌های منفور، مخرب و تروریستی مانند محسن رضایی، حسین دهقان، علی اکبر ولایتی آزادانه در جهان امروز، پرواز کنند. یا تصور کنید نهادهای تامین مالی تروریسم (Terrorism) و خزانه هایی مانند بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی خمینی و... دراختیار تروریست‌های آشوبگر و خالق گروه‌های نیابتی تروریست (proxy groups) و فعال در زمینه موشک بالستیک (ballistic missile)، فتنه انگیز و خون ریز باشد.

اما امروزه، شاید فقط کنگره و سنای آمریکا (US Senate) بتوانند در چند روز آینده، جهان را از موج جدید ترویسم اسلامی (Islamic Terrorism) و تنفس مصنوعی به ساختار اختاپوس مذهبی شیعه در ایران نجات دهد. تسلیم بی چون و چرای کاخ سفید در مقابل مُلایان شیفته تروریسم، چه معنی و مفهومی برای جامعه بشری دارد؟
در تاریخ ایران، هست که در سلطنت شوم فتحعلی شاه، "قبله عالم (از تبار مغول)، مُلای شیعه علیه روسیه تزار جنگ‌افروزی کردند. ملا احمد نراقی و ملا عبدالوهاب قزوینی گفتند کفن می‌پوشند تا برای حفظ بیضه اسلام علیه روس منحوس جهاد کنند. سید محمد مجتهد با الاغ، نزد شاه قاجار رفت که گریه می‌کرد. [۳ ژوئن ۱۸۲۶] هیچکدام از این علمای اعلام تقلبی -جعلی و دکان داران دین، که شاه خرافی را به جنگ واداشتند؛ کفنی نپوشیدند، شهیدی ندادند و در جنگی نرفتند. امروزه خود را "روحانیت مبارز" مینامند! نتیجه دخالت مُلای شیعه بی وطن و ماموریت‌شان از جانب امام زمان جعلی، تحمیل قراردادهای ننگین "ترکمانچای و گلستان" بر مردم سیه روز ایران بود و تجزیه خاک ایران!
از ۳ ژوئن ۱۸۲۶ تا امروز، ۱۹۵ سال می‌گذرد. این بار رئیسی، یک مُلای مخوف شیعه از اُختاپوس مذهبی، به دستبوس حاکم همان روس‌ها رفت تا در قاطرخانه همایونی، همچو فراش، به نماز بایستد! و دارالخلافه اسلام در تهران، مرحبا گویند و شاید استخاره کنند که به چین هم بفرستند تا آنجا هم، نوکری کند. در محل "ایوان مخوف"، حاکم جبار روس و محل جنایت "تزارها"، مُلای مخوف شیعه به نماز ایستاد!
همواره تاکید داشته‌ام که تاریخ ۵۲۰ سال اخیر را باید شناخت که در بین ۳ دوره شوم صفویه، قاجاریه و ولایت فقیه که ویروس ملای شیعه، قدرت داشته. مثلا دستگاه ملایان شیعه درزمان قاجار / قَجَر/ قاجاریه از سال ۱۱۷۴ تا ۱۳۰۴- به مدت "صد و سی سال" کنار شاهان فاسد بر مردم ایران فرمان راندند. ملای شیعه قدرت افکار عمومی جامعه خرافی، محروم، عقب مانده و ناآگاه ایران را بدست گرفت و ضد مشروطه و عامل شکست ایران در حمله به روس بود. هیچکدام از این علمای اعلام تقلبی -جعلی و دکان داران دین، که شاه خرافی را به جنگ واداشتند؛ کفنی نپوشیدند، شهیدی ندادند و در جنگی نرفتند. امروزه خود را "روحانیت مبارز" مینامند! نتیجه دخالت مُلای شیعه و ماموریت‌شان از جانب امام زمان جعلی، "ترکمانچای و گلستان" بود و تجزیه ایران!
وامروز هم اگر این قرارداد امضا شود، بار دیگر یک مُلای شیعه خرفت به نام ولی فقیه (*سفیه وقیح) با تفکری عقب مانده و بیات شده، ثروت مردم ایران را صرف پوزخند ظفرمندانه‌اش می‌کند! گرچه جوهره و از ارکان خُمینیسم (khomeinism) و اسلام ناب محمدی حکومت الله بر زمین، این خصایص و رذائل هست" استالینیسم، کمونیسم، هرج و مرج طلبی، آشوب طلبی، یهودی ستیزی، لمپنیسم، وحشیگری، ستمگری، خشونت، سرکوب، ایجاد وحشت، تروریسم، شارلاتانیسم، وقاحت، واپس گرائی، تاریک اندیشی، اوباشی گری، هوچی گری، زندگی انگلی. عوامفریبی، خودستائی، سفسطه، وقاحت، ریاکاری، فرصت طلبی، روضه خوانی، حماقت، خرافات، اوباشی گری، هوچی گری، خشک اندیشی، نمایش و... ". اما این بار از قفس تحریم خارج شود، چه نقش مخرب و ویرانگر جدید برای گروه‌های تروریستی اسلامی بازتعریف می‌کند؟
طنز تاریخ آنکه، همان امام زمان جعلی و ۱۱۰۰۰ امامزاده دیگر در ایران - که در زیر خاک زاد و ولد کرده‌اند احتمالا، کمکی به رفع انفجار نطنز بخاطر فعالیت‌های مشکوک هسته‌ای - مانند تولید سلاح کشتار جمعی (WMD) - نکردند. این بار هم نمی‌توانند، جلوی فاجعه را در جامعه ویران شده ایران امروز را بگیرند.
امروزه هم، اگر بایدن (Biden) بدون توجه به تحلیل‌های نهادهای اطلاعاتی و امنیتی واشنگتن، این شرم و خفت امضا برجام را بپذیرد و با مُلایان تروریست قرارداد ببندد و مثلا اسامی آن چهره‌های منفور تاریخ معاصر ایران (علی خامنه‌ای، محسن رضایی، حسین دهقان، علی اکبر ولایتی و...) را از فهرست تروریسم خارج سازد، یعنی تسلیم شدن به خواسته ولایت فقیه و استبداد و جباریت دستگاه خلافت اسلامی در ایران که جامعه‌ای آزاد و پویا را در ایران و منطقه، به فلاکت و سیه روزی و لبه پرتگاه کشانده است.
و این تسلیم شدن، عواقب بسیار خطرناکی برای جهان خواهد داشت. آنهم برای رژیم مافیایی مُلایان شیعه اثنی عشری که با کمونیسم کرملین روسیه، دو روی یک سکه هستند. و هر دو رژیم هایی فاقد مشروعیت و صلاحیت در برابر جهان هستند اما در بخش هایی از آسیا، امپراتوری شیطان را بنا نهاده‌اند.
اما در ظاهر امرو تبلیغات رسانه‌ای، خامنه‌ای روان رنجور برای پرهیز از شعله ور شدن جنبش‌های اعتراضی ضد رژیم و زمنیه‌ای برای انتقال قدرت به خلیفه سوم (احتمالا فرزند خودش) فراهم کند، فعلا طالب قرارداد اتمی (nuclear deal) است تا سلاح اتمی (Nuclear Weapon) اما نهادهای امنیتی آمریکا می‌دانند که شخصی ضعیف و طالب تروریسم و مدعی قدرت، اعتباری در صدور فتوی هم ندارد. اما، متاسفانه، بایدن فعلا، تمایلی به سخن گفتن درباره ایران، ندارد اما نهادهای امنیتی او مانند سی آی‌ای (CIA) به خوبی از فعالیت‌های تروریستی، موشکی و اتمی ایران آگاه است. و می‌داند که مُلا، معنی و مفهوم دیپلماسی را نمی‌داند! آزاد کردن پول هم تاثیری در زندگی مردمان جامعه ایران، ندارد. در صورت آزاد کردن پول و یا بازگرداندن نفت ایران به بازار جهانی، تنها و تنها، جمهوری اسلامی (خطرناک ترین قدرت تروریستی جهان) برای موج جدید تروریسم در منطقه، هزینه خواهد کرد. با این شناخت، ایجاد فضای روانی توسط رسانه‌های وابسته به رژیم مُلایان، اعتباری بلندمدت نخواهد داشت.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy