Tuesday, Apr 12, 2022

صفحه نخست » بازداشت مظنون تیراندازی در متروی نیویورک + فیلم

attack_041322.jpgپلیس نیویورک با انتشار دو عکس از شخص بازداشت شده اعلام کرد که مظنون «فرانک جیمز» نام دارد

العربیه - در تیراندازی به سوی مسافران و عابران در ایستگاه متروی «بروکلین» نیویورک حدود 10 نفر مورد اصابت مستقیم گلوله قرار گرفته و حداقل 29 نفر دیگر بر اثر جراحات جزئی در بیمارستان‌های اطراف تحت مداوا قرار گرفتند.

پلیس نیویورک، شامگاه چهارشنبه 13 آوریل، مرد مظنون به تیراندازی به مسافران و رهگذران در یکی از ایستگاه‌های متروی نیویورک را دستگیر کرد.

پلیس بامداد روز چهارشنبه با انتشار عکس مردی گفته بود تحقیقات نشان می‌دهد که او مسئول تیراندازی در یکی از ایستگاه‌های متروی این شهر است.

پلیس نیویورک با انتشار دو عکس از شخص بازداشت شده اعلام کرد که مظنون «فرانک جیمز» نام دارد.

👈مطالب بیشتر در سایت العربیه

جیمز روز گذشته به رهگذران در متروی بروکلین تیراندازی و بلافاصله فرار کرد. پلیس با انتشار عکس او در صفحه خود در توییتر عملیات تعقیب را آغاز و پس از 30 ساعت او را بازداشت کرد.

حادثه تیراندازی در ایستگاه متروی بروکلین در ساعات پر تردد صبح سه‌شنبه 12 آوریل به وقت محلی این شهر اتفاق افتاد.

پس از این حادثه سخنگوی پلیس این شهر از شهروندان خواسته بود به مکان حادثه نزدیک نشوند. به‌دنبال هشدار پلیس، حرکت قطارهای مترو نیز به‌ تاخیر افتاد و مراکز آموزشی در منطقه بروکلین تعطیل شد.

111.jpgبه گفته حاضران، شخص مهاجم ماسک ضد‌گاز به سر داشت و در ابتدا بمب دودزا منفجر و سپس به سوی مسافران در مترو تیراندازی کرد.

به دنبال وقوع این تیراندازی، تدابیر شدید امنیتی با حضور گسترده نیروهای پلیس، امدادرسان و آتش‌نشانی در محل وقوع حادثه اتخاذ شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy