Sunday, May 15, 2022

صفحه نخست » آقای پرویز پرستویی چرا از صلح سخن نگفتی؟

masih_051522.jpgمسیح علی نژاد در اینستاگرام نوشت: آقای پرویز پرستویی! گفتید «من به آمریکا رفتم تا پیام‌ صلح دهم». جمهوری اسلامی بار دیگر به هم‌وطنان خودت شلیک کرد. اینبار به جای حمله به دوربین، چشم در چشم مردم پاسخ دهید؛ چرا از صلح نگفتید؟ پس چرا در حمایت از قاسم سلیمانی و فخری‌زاده و‌جنگ‌طلبان بیانیه دادید؟ مردم سوال دارند و این سوال پاسخش نه گلوله است نه حمله و نه خشونت.

این حق مردم است که تکرار کنند چرا شما هنرمندان از قاسم سلیمانی که دستش به خون مردم ایران و خاورمیانه آلوده است دفاع کردید. چرا برای فخری‌زاده پدر هسته‌ای ایران بیانیه دادید، چرا کنار سیاستمداران می‌ایستید اما در بزنگاهی که مردم به همان سیاستمداران اعتراض دارند و جواب‌شان را با گلوله می‌گیرند، می‌گویید ما سیاسی نیستیم.

ما از شکم مادر برانداز و یا مخالف جمهوری اسلامی به دنیا نیامده‌ایم. بسیاری از مردم ایران حامی شما هنرمندان بودند از جمله خودم من و بسیاری از مردم ایران ولی حکومتی که سه روزه هزار و پانصد نفر را به خاک و خون کشید، حکومتی که روی آسمان مسافران را پرپر کرد و به قاتلان سپاهی‌اش مدال افتخار داد یک روزی خواهد رفت و چه خوب که در خلوت‌تان فکر کنید و بگویید یک جا باید اعتراف به اشتباه کرد و کنار مردم ایستاد نه کنار سپاه. کارگردان سپاهی هرگز نمی‌تواند پیام‌آور صلح باشد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy