Monday, May 16, 2022

صفحه نخست » چرا ایجاد یک نهاد سرکوب دیگر در ایران نتیجه عکس داده و پیروزی ملت و تغییر رژیم را تسریع می‌کند؟ علی اکبر امیدمهر

Aliakbar_Omidmehr.jpgتشکیل یک نهاد امنیتی جدید و ارتقاء ناجا (نیروی انتظامی ج. ا) به فراجا (فرماندهی کل انتظامی ج. ا) یعنی نیروی پلیسی، با ابزار سرکوب‌اش، شامل بسیجی، لباس شخصی‌ها، امنیتی‌ها، ارتش تروریستی سایبری و.. در کنار سپاه و ارتش، تبدیل به سومین نیروی نظامی جمهوری اسلامی شده، که وظیفه اصلی و عمده آن، سرکوب مردم جان به لب رسیده و ممانعت از هر نوع اقدامی، در راستای سقوط رژیم است.
این اولین باری است. که از ابتدای تاریخ بشر تاکنون، یک رژیمی در کره زمین، نیروی سومی، هم عرض ارتش و با امکانات بمراتب بیشتر و فراتر از ارتش، اعم از بودجه، نفرات و غیره، جهت سرکوب مردم خود تاسیس می‌کند. باین ترتیب اگر سپاه، پدرخوانده تروریسم بین الملل و بخشی از آن بنام قدس، عامل ایجاد حمام خون، در هلال شیعه و کشتار و تجاوز در کشور‌های دیگر است. در مقابل، نیروی سومی با همان قدرت و امکانات و توان، روی کار آمده، که وظیفه عمده‌اش، حفاظت از مافیای قدرت حاکم و سرکوب مردم، برای جلوگیری از سرنگونی جمهوری اسلامی و انقلاب است. ارتش نیز که وظیفه عمده‌اش، دفاع از مرز و بوم کشور، در مقابل حملات اجنبی و حفاظت از تمامیت ارضی کشور است. شیر بی یال و کوپالی است. که بخاطر ترس ملایان حاکم، از هر نوع تغییر و کودتایی علیه رژیم، کاملا ضعیف و خدیم، با کمترین بودجه و امکانات، نگه داشته شده است. تاسیس این نهاد آدمکشی جدید، درست در ایامی انجام گرفت. که ملت ایران متحد و یکپارچه، بار دیگر، در یک تظاهرات میلیونی و سرتا سری و دوام دار، پایه‌های قدرت پوشالی مافیای الیگارشی سپاه و ملایان را، به لرزه در آورده است.

در پی حمله بیرحمانه و جنایتکارانه پوتین، به اوکراین و تضعیف پایه‌های قدرت وی و تبدیل روسیه، به رقیب جمهوری اسلامی، در دور زدن تحریم‌های بین المللی و صدور قاچاق نفت به چین... و کاهش درآمد رژیم اسلامی، بار دیگر واسطگی اروپائی‌ها، جهت بازگشت به مذاکرات برجامی را پذیرفته، تا با رفع تحریم‌ها، در آمد لازم، برای گرم نگه داشتن تنور حمام خون‌های هلال شیعه را، فراهم نماید. در نتیجه بر خلاف آبان نود و هشت، دست رژیم در حناست و نمی‌تواند، جایگاه جو بایدن و شرکای اروپایی‌اش، که بشدت به نفت و گاز صادراتی ایران، بعلت تحریم روسیه نیازدارند، را در مقابل مخالفین برجام و معترضین به نقض فاحش حقوق بشر، در ایران از سوی رژیم را، تضعیف نماید.


بنظر میرسد. مردم ایران باین امر واقف بوده و علیرغم سرکوب‌ها و بی رحمی‌ها، با تمام توان، در مقابل قدرت اهریمنی حاکم، قد علم نموده‌اند. جمهوری اسلامی اکنون در ضعیف ترین شکل خود از ابتدای روی کار آمدن، تا کنون بسر میبرد. رژیم در تظاهراتی که، در خرداد و تیرو دی و آبان ماه‌ها و.. طی سالیان گذشته انجام گرفت. از سیستم غربال معترضین، برای شناسایی و حذف رهبران میدانی استفاده می‌نمود. که آخرین آن، آبانماه نود و هشت بود. که با فتوای شیطانی رهبر رژیم، در دستور آتش به اختیار (مخصوص میدان جنگ واقعی در نبرد با دشمن خارجی) قریب دو هزار نفر، از بهترین فرزندان کشور، کشته و هزاران نفر دیگر مجروح و زندانی شدند. که بزرگترین غربال مبارزین میدانی، از ابتدا تاکنون بوده و رژیم تصور می‌نمود. که یکبار و برای همیشه، زنجیر‌های اختناق مطلق را، بر گردن ملت ایران گره زده و خلاصی از آن غیر ممکن است. افزایش عمدی قیمت کالاهای اساسی نیز، با این تصور و خیالبافی بوده است. اکنون با توجه به نقاط ضعف مذکور، در عرصه بین المللی و به ته دیگ رسیدن کفگیر مالی رژیم، در تغذیه تروریسم بین الملل (نرسیدن پول مکفی، بدست حزب الله، جهت تبلیغات انتخاباتی، در لبنان و شکست متحدین رژیم، درین کشور) با ایجاد یک نهاد اهریمنی دیگر در داخل، همچون وحوش در جنگل، با نشان دادن دندان‌های تیز خود، قصد ترساندن مردم را دارد. اما ملت ایران، با ادامه حضور در میدان‌های مبارزاتی و شعار‌های ساختار شکن خود، این بار اراده دارد. تا زمانی که، مهر باطل شد. بر این بساط عصر حجری انیرانی نزده، آرام و قرار نگیرد. پیروزی ملت ایران، حتی اگر وقفه تاکتیکی اندکی، برای تجدید قوای ملی و تدارکاتی صورت پذیرد. بیش از هر زمان دیگر متصور است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy