Sunday, May 22, 2022

صفحه نخست » پرونده تجاوز جنسی مداح ترانه سلام فرمانده در دادگاه لنگرود

taraneh_052222.jpgخبرگزاری کنگره ملی ایرانیان - امسال پس از پیام نوروزی خامنه‌ای، برای نخستین بار ترانه ای به نام "سلام فرمانده" که توسط گروه سرود "ماح" (ملت امام حسین) از شهرستان لنگرود تهیه شده از صدا و سیمای رژیم پخش شد. رسانه‌های حکومتی تبلیغات گسترده‌ای روی این سرود به راه انداخته‌اند و پوشش رسانه‌ای این برنامه‌ها بسیار زیاد است.

اما چند روزی است که مداح این ترانه تبلیغاتی خبرساز شده است. پرونده محرمانه تجاوز جنسی علیه ابوذر روحی خواننده و مداح ترانه سلام فرمانده در دادگستری شهرستان لنگرود در استان گیلان توسط پدران سه نوجوان ده ساله بسیجی به نام های؛ عباس ر و محمد ج و سید امیرعلی ط گشوده شده است. این سه نوجوان، دانش آموزان بسیجی پایگاه مقاومت انصار ولایت لنگرود هستند.

نزدیکان این دانش آموزان گفته اند از جانب فرماندهی سپاه ناحیه گیلان برای اعلام رضایت و مختومه کردن پرونده به شدت تحت فشار هستند و بازپرس پرونده در شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود نیز به آنان اخطار داده که پس از صدور قرار منع تعقیب به نفع این مداح خواننده حکومتی، آنها به اتهام تهمت و افترا به مجازات شلاق محکوم خواهند شد.

این در حالی است که تجاوز جنسی ابوذر روحی با یکی از این نوجوانان به اندازه ای خشن بوده که قربانی، سه روز در بیمارستان بستری شده و مورد عمل جراحی قرار گرفته است.

همچنین گزارش پزشکی قانونی عمل تجاوز جنسی و دخول را نسبت به وی تایید کرده است.

یکی از نوجوانان در بازپرسی عنوان کرده؛ اطلاع دارد که مداح مجرم با تعداد بیشتری از دوستانش در زمان آموزش برای همخوانی سرود سلام فرمانده تجاوز جنسی کرده اما دوستان او به دلیل حفظ آبرو یا تهدید خانواده ها از شکایت علیه وی سرباز زده اند.

***



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy