Saturday, Jun 11, 2022

صفحه نخست » هشت هزار مداح بسیجی فیلم عنکبوت مقدس را دیدند

maddah_061022.jpgبنا بر خبر منتشر شده در یک خبرگزاری اصولگرا «هشت هزار مداح بسیجی» با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده‌اند که «فیلم عنکبوت مقدس نه تنها توهین به بارگاه قدسی ثامن الحجج (ع) است، بلکه توهین به اسلام و تمام ادیان الهی است».

این فیلم که در جشنواره کن به نمایش درآمده بود تا کنون در جایی اکران نشده و مشخص نیست که این هشت هزار مداح پس از تماشای این فیلم سینمایی، آن را «توهین به تمام ادیان الهی» دانسته‌اند یا برای صدور این بیانیه‌ی اعتراضی که در آن خواستار «محاکمه» شده‌اند نیازی به بررسی این فیلم پس از تماشای آن ندیده‌اند!

خبرگزاری فارس نوشت:

«۸ هزار نفر از مداحان بسیجی در محکومیت سازندگان و برخورد قاطع با حامیان داخلی فیلم «عنکبوت مقدس» بیانیه‌ای صادر کردند. متن این بیانیه به شرح زیر است:

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ/ می‌خواهند نور خدا را با دهان‌هایشان خاموش کنند، در حالی که خدا کامل‌کننده نور خود است، گرچه کافران خوش نداشته باشند.

بار دیگر مزدوران و برنامه‌نویسان استکبار جهانی و مهره‌های دست نشانده داخلی و خارجی آنان با ساخت فیلم موهن «عنکبوت مقدس» و با طراحی جنگ نرم و فرهنگی به اعتقادات میلیون‌ها مسلمان و شیعه توهین کرده و به ساحت مقدس و صحن و سرای نورانی امام مهربانی‌ها، علی بن موسی الرضا(ع) بی‌احترامی کردند.

عنکبوت مقدس نه تنها توهین به بارگاه قدسی ثامن الحجج (ع) است، بلکه توهین به اسلام و تمام ادیان الهی است. لذا وظیفه تمام مسلمین و دوستداران آن امام همام است که در برابر این عمل شنیع و اقدام جاهلانه، بی‌تفاوت نباشند و با محکومیت آن، از عاملان اینگونه رفتارها اعلام برائت کنند.

سازمان بسیج مداحان در این بیانیه ضمن اعلام انزجار ۸۰۰۰ نفر از بسیجیان مداح سراسر کشور از این حرکت شنیع و موهن، با مطالبه‌ از نهادهای مربوط اعم از وزارت ارشاد، وزارت امورخارجه و تمام دستگاه‌های ذی‌ربط در پاسخ قاطع و فوری به این اقدام توهین آمیز، درخواست محاکمه، ممنوع التصویری و برکناری از هرنوع اجرا در رسانه ملی برای توهین‌کنندگان، حامیان و خائنان به ساحت مقدس و منور آن امام الرئوف علیه آلاف التحیه والثناء هستند.»

آهو تو را شناخت و نشناخت دشمنت
گاه آدمی به مرتبه حیوان نمی‌رسد

از کینه نمک به حرامان روزگار
آسیب و لطمه‌ای به نمکدان نمی‌رسد

از نانجیبی خدا زده کوچکترین گزند
بر ساحت مقدس سلطان نمی‌رسد»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy