Sunday, Jun 19, 2022

صفحه نخست » به آتش کشیده شدن عمدی ساختمان منطقه ویژه انرژی پارس در عسلویه

fire_061822.jpgایران وایر - شامگاه شنبه، ۲۸ خرداد افرادی ناشناس بخشی از ساختمان سازمان منطقه ویژه انرژی پارس در عسلویه را آتش زدند.

بنا بر گزارش خبرگزاری «فارس»، به نقل از «مختار جوانزاده»، سرپرست دفتر بازرسی منطقه ویژه انرژی پارس در عسلویه، فرد یا افراد ناشناس وارد محوطه بخش «بازرسی» شده و با «پرتاب مواد آتش‌زا» دفتر رئیس و مسئول دفتر را به آتش کشیده‌اند.

سرپرست دفتر بازرسی ساختمان سازمان منطقه ویژه انرژی پارس در ادامه خسارت واردشده به دفتر بازرسی را «جزئی» خوانده و از بررسی «ابعاد حادثه» از سوی مراجع امنیتی و انتظامی خبر داده است.

این چندمین حادثه آتش‌سوزی «عمدی» در تأسیسات انرژی ایران در ماه‌های گذشته است. در آتش سوزی مشابه دیگری در هفتم اسفند پارسال ۱۱ خودروی در محوطه پتروشیمی راه‌آوران فنون در ماهشهر با پرتاب مواد آتش‌زا از سوی «افراد ناشناس» دچار حریق شد.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

در سال‌های اخیر علاوه بر خسارت‌های عمدی، حوادث دیگری نیز در مجتمع‌های پتروشیمی، پالایشگاه‌ها و دیگر تجهیزات نفتی ایران رخ داده که علت عمده، فرسودگی تجهیزات یا کیفیت پایین آن‌ها عنوان شده است. با این حال در مورد برخی حوادث گمانه‌هایی از احتمال حمله سایبری نیز مطرح می‌شود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy