Sunday, Jul 3, 2022

صفحه نخست » تیراندازی در یک مرکز خرید در کپنهاگ

terror۲_070322.jpgایندیپندنت فارسی - رسانه‌های خبری از وقوع تیراندازی در یک مرکز خرید در کپنهاگ خبر داده‌اند. به گزارش خبرگزاری رویترز، در این واقعه که عصر یکشنبه (سوم ژوییه) رخ داد، چند نفر زخمی شده‌اند و یک نفر دستگیر شده است.

پلیس کپنهاگ در توییتی نوشت که به دنبال دریافت گزارش‌های مربوط به تیراندازی، ماموران به مرکز خرید «فیلد» اعزام شدند.

پلیس به افراد حاضر در مرکز خرید توصیه کرده است که هوشیار باشند و در انتظار اقدام پلیس بمانند. مسئولان پلیس همچنین از مردم خواسته‌اند که به این محل نزدیک نشوند.

در تصاویری که رسانه‌های محلی و نیز شهروندان در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند، حضور نیروهای پلیس مجهز به سلاح‌های سنگین، و نیز مردمی که به سرعت می‌گریزند و صحنه حادثه را ترک می‌کنند، به چشم می‌خورد.

قرار بود هری ستايلز، خواننده بریتانیایی، ساعت ۸ شب به وقت محلی در سالنی کنسرت اجرا کند که در فاصله کمتر از یک کیلومتری محل تیراندازی واقع شده است. رویترز می‌گوید که برگزارکنندگان و مسئولان سالن برگزاری کنسرت هنوز درباره تاثیر احتمالی تیراندازی بر کنسرت واکنشی ابراز نکرده‌اند.

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

تیراندازی در کپنهاگ دومین واقعه از این دست در اروپا در یک هفته گذشته است. پیش‌تر، در ۲۵ ژوئن (۴ تیر ۱۴۰۱)، تیراندازی یک مهاجم مسلح در یک باشگاه شبانه که عمدتا محل تفریح همجنس‌گرایان بود، دو نفر کشته و ۲۱ مجروح بر جا گذاشت.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy