Wednesday, Aug 10, 2022

صفحه نخست » محسن نامجو کجایی ست؟! بحثی پیرامون ایرانی نبودن حافظ و کوروش و محسن نامجو!؛ ف. م. سخن

5270CA71-742B-4BDB-87DB-C181C08164F7.pngبی بی سیِ رسوایِ فارسی، دیگر کم کم از خباثت پنهان که خاص انگلیسی هاست دست برداشته به خباثت آشکار روی آورده است.

بعد از «پراکندنِ» افتضاح مستند فریدون فرخزاد در سالروز درگذشت اش، حالا هنرمندی را که خیلی خوب صدای گاو و خر در می آورد و برای تجاوزات خودش هم از «راز و نیاز» استفاده می کند، دعوت کرده که به ما و احتمالا جهانیان یاد بدهد که حافظ و کوروش ایرانی نبوده اند چون در زمان آن ها اصلا ایران وجود نداشته است.

راستیاتش اول که حرف های این هنرمند تقلید صدای حیوانات را شنیدم، عصبانی شدم، بعد که کمی تامل کردم، دیدم چندان هم مزخرف نمی گوید!

غلط کرده اند آلمانی هایی که می گویند گوته شاعر آلمانی ست، و غلط کرده اند فرانسوی هایی که می گویند «تورولدوس» سراینده «لَ شانسُن دُ قُلان» فرانسوی ست، و خیلی بیجا کرده اند ایرانیانی که می گویند فردوسی ایرانی ست (چون چیزی به نام ایران در زمان فردوسی وجود نداشته است)!

از شعرا و نویسندگان بی اصل و نسب امریکایی هم که می گویند امریکایی هستند اصلا نگو و نپرس چون امریکای دویست ساله چیست که کله پاچه اش چی باشد!

من حالا بر می گردم به اجداد و بابا ننه ی محسن نامجو و در تایید حرف هایش در باره حافظ و کوروش می گویم که نامجو هم اصالتا ایرانی نیست بر اساس این تاریخچه که خدمت تان تقدیم می کنم.

البته چون اصوات و شکل ها در نوشته قابل نشان دادن نیست، من باید این مطلب را به صورت صوتی تصویری تهیه می کردم که فعلا در ساعت شش صبح به وقت آلمان امکان اش در اختیار م نیست و بی بی جان هم این ساعت خواب است تا صبح بیدار شود و فرآورده های اش را از توی آب نمک بیرون بیاورد و تقدیم مردم ایران، ایران که نه، مردم ساکن در سی و دو ممیز چهل و دو هفتاد و نه شمالی، و پنجاه و سه ممیز شصت و هشت شرقی، کند! :)

باری. به گذشته ها بر می گردیم، زمانی که چیزی به اسم ایران وجود نداشت و به قول نامجو ایران یک چیز صد ساله دویست ساله است، و با جی.پی.اس به موقعیت جغرافیاییِ:
35.2431133
60.6247625
می رویم که عده ای روی آن در قدیم الایام اسم تربت جام گذاشته اند.

منتها ما به دورانی بر می گردیم که اجداد باستانی نامجو در این منطقه زندگی می کردند و زندگی پر بار شان منتهی به خلقت محسن نامجو شد.

حالا خیلی دور نمی رویم چون بعدش گیج می شویم و به دوران نئاندرتال های ساکن تربت جام امروزین و دروغین بر می گردیم یعنی حدود صدهزار سال پیش:

جد اعلای نامجو به همسرش:

قوقوقوقوبببباخددخدی داخ داخ دی دلی دلی دلی آخ آخ واخ واخ!

بعد جد مربوطه می پرد روی همسر و می گوید:
ناناز داش نیاز داش آخ آخ واخ واخ بع بع عر عر!

بعد همین طور جلو می آییم و می رسیم به دوران متاخر که عده ای احمق اسم «ایران» بر این سرزمین که اجداد نامجو در آن ساکن بوده اند گذاشته اند و نامجو را می بینیم که دارد از حافظ و کوروش رازگشایی می کند و می گوید این ها که در این نقطه ی جغرافیایی و به جبر جغرافیایی می زیسته اند، اصلا ایرانی نیستند چون چیزی به نام ایران در زمان آن ها وجود نداشته است.

بعد بی بی سی را در موقعیت جغرافیایی پنجاه و دو درجه و پنجاه و چهار دقیقه و بیست و هشت ممیز هشتاد صدم شمالی و دو درجه و هجده دقیقه و بیست و یک ممیز شصت صدم ثانیه ی غربی می بینیم، که دارد یک نفر دیگر را در آب نمک می خواباند تا چند روز دیگر به اسم همجنسگرا و مخالف وجود سرزمینی به نام ایران و این حرف های علمی که در باره شان سخن گفتن به ما نیامده و سه منبع موثق آن ها را تایید کرده اند به خورد ما بدهد! البته خیالات است و خواب اش را ببیند! :)

***************

توضیح لازم: ویدئو مربوط به سال ۲۰۱۹ است ولی به دلایل مشخص از دیروز در اینترنت مجددا مطرح شده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy