Monday, Aug 22, 2022

صفحه نخست » ورود تروریست‌های اسلامی به خاک آمریکا، عرفان قانعی فرد

Erfan_Ghaneifard2.jpg

شروع برنامه‌ریزی مقدماتی وادامه تبلیغات رژیم مُلایان، برای امکان سفر در سه‌شنبه ۲۱ سپتامبر و ارائه سخنرانی ابراهیم رئیسی در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل (The United Nations General Assembly (UNGA/GA) زنگ خطری برای دمکراسی و تمدن بشری است. سخنگوی دولت سیزدهم - علی بهادری جهرمی - در نشست خبری، در پاسخ به خبرگزاری ایسنا گفت: «رئیسی در مجمع عمومی ماه سپتامبر در نیویورک حاضر می‌شود».

گرچه هم بارها، چند سناتور جمهوریخواه آمریکا از دولت جو بایدن خواسته بودند تا به رئیسی ویزای ورود به خاک آمریکا را ندهد. تا مبادا یک جلاد و قصاب شمشیرکش روی خاک نیویورک قدم بگذارد. و پارسال هم، رئیسی ، از هراس، کرونا را دست آویز قرار داد و به اجلاس سازمان همکاری‌های شانگهای در تاجیکستان رفت (The Shanghai Cooperation Organization (SCO))

مشهور است که رئیسی، در فهرست تحریم‌های آمریکا و اروپا قرار دارد [ در آبان ۱۳۹۸ به فهرست تحریم خزانه‌داری آمریکا وارد شده و از سال ۱۳۸۹ نیز در لیست تحریم‌های اتحادیه اروپا است]. و بارها هم بسیاری سازمان‌های حقوق بشری نیز به دلیل عمال وحشیانه و جنایت علیه بشریت و اجرای اعدام های در پیشینه قضایی و مشارکت وسیع او در سرکوب‌ و اعدام‌ و استقرار استبداد دینی، خواستار محاکمه او در محکمه‌ای بین‌المللی هستند.

در تاریخ معاصر ایران، ثبت است که ابراهیم رئیسی که به دلیل سوابق امنیتی و قضایی خود و همکاری با هیات مرگ در روند کشتار زندانیان سیاسی و امنیتی در سال ۱۳۶۷ به نقض فاحش حقوق بشر در ایران متهم است. دادگاه‌هایی صحرایی که هزاران زندانی سیاسی را در حالی که در حال گذراندن حکم‌های خود بودند، به اعدام محکوم کرده و به دار آویختند تا بیرق اسلام ، محکم تر بر زمین کوبیده شود و فاسد ترین و خونریزترین حکومت الله بر زمین را از سقوط برهانند!

اما این عضو "هیات مرگ" در دادگاه‌های سال ۱۳۶۷ در ایران، بنا به وقاحت و شارلاتانیسم تکیه بر مکتب خمینیسم (Khomeinism) خود را مدافع حقوق بشر معرفی می‌کند. البته بنا به بیشرمی، پررویی و دریدگی لباس مُلایی، رئیسی به شبکه خبری الجزیره گفت: «تمام اقداماتی که در مدت مسئولیتم انجام دادم در جهت دفاع از حقوق بشر بوده است. با کسانی که اخلال در حقوق انسان‌ها ایجاد کردند و دست به حرکات داعشی و اقدامات ضد امنیتی زدند همواره در دستگاه قضایی به عنوان یک حقوقدان و قاضی مدعی حقوق انسان‌ها و در جایگاه دفاع از حقوق بشر برخورد کرده‌ام.». و این جملات وی مایه استهزا و ریشخند رسانه های جهانی قرار گرفت. در مراسم تحلیف در مقابل صدها میهمان خارجی، متنی را افتان و خیزان خواند و شنیده شد که گفته: «ما مدافع واقعی حقوق بشر هستیم». البته در قاموس مُلای شیعه، تروریسم اسلامی (Islamic Terrorism) ، مترادف حقوق بشر(Human Rights) است!

و پارسال هم در سخنرانی مجازی سازمان ملل، دم از " آزادی،‌ استقلال و مردم­سالاری دینی، پیام عقلانیت، عدالت، حیات انسان و اندیشه" زد اما به خفقان و سرکوب داخلی؛ استبداد دینی؛ دریوزگی نزد چین و روسیه؛ توحش؛ توسعه فقر و مرگ و فساد ؛ جمود فکری و انحطاط و رشد تروریسم اسلامی" اشاره ای نکرد! و خود را هم نائب مردم ایران نامید!

ابراهیم رئیسی از دوران برگماری به عنوان ریاست جمهوری به کشوری غربی سفر نکرده. جزییات بیشتری درباره سفر رئیسی به نیویورک اعلام نکرده اند اما احتمال دارد که دولت بایدن ، بخواهد برای تروریست هایی مانند ابراهیم رئیسی و حسین امیرعبداللهیان ( وزیر خارجه ) برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل ویزا صادر کند. و قطعا بهانه اش می تواند آن باشد که وی پست ریاست جمهوری اما برای او "مصونیت دیپلماتیک (Diplomatic immunity)" ایجاد می‌کند.

بماند که در مجمع عمومی سازمان ملل، یک مُلای بی سواد نعلین به پا با نماد سفاهت و بربریت بر تن - عمامه و عبا - چه سخنانی را در کنار سخنرانی‌‌های رهبران سیاسی جهان می تواند ارائه کند، جز آنکه نمایش تندیس تروریسم اسلامی در برابر جهانیان باشد؟ ۱۹۲ کشور عضو آن سازمان، باید به سخنان چه کسی گوش بدهند؟ یک جلاد و آمر و عامل اعدام و شکنجه، سرکوب و کشتار دسته‌جمعی و تروریست اسلامی، حق سخن دارد؟

حضور ابراهیم رئیسی، یک چاقو کش و شکنجه گر بدنام قصاب خانه ولایت فقیه، در این ساختمان مجمع عمومی، مایه ننگ سازمان ملل و مایه شرمساری ایالات متحده آمریکا خواهد بود. کسی که در کابینه اش ، اجامر و اوباش هایی تروریست مانند " احمد وحیدی، محسن رضایی، اسماعیل خطیب، غلام حسين اسماعيلي ، محمد رضا آشتياني، انسيه خزعلي، عزت الله ضرغامي و ... " حضور دارند، نائب ایران نیست، وی چماق دار دستگاه خلافت اسلامی است!

گرچه در ایالات متحده هم، فعلا رسانه ها در اختیار چپ هاست و بخاطر حضور چپ های اسلامی ( اصلاح طلبان) هم سانسور بر رسانه های فارسی حکمفرما است و رسانه ها تمایلی به انتشار پژوهش درباره حقیقت قتل‌هایی که رئیسی جانی مرتکب شده ندارد. تنها، شاید بار دگر در کنگره ایالات متحده (The United States Congress)، تجمع اعتراضی برگزار کنند.

اما ظاهرا، رئیس جمهوری فعلی آمریکا تمایل ندارد که طرح قانونی شماره ۱۱۸ مجلس نمایندگان آمریکا را که از حمایت ۲۵۰ عضو مجلس نمایندگان برخوردار است را در نظر بگیرد که می‌گوید «ایالات متحده باید در هرگونه تحقیقات بین‌المللی در مورد کشتارهای غیرقانونی مخالفان ایرانی در سال ۱۳۶۷ مشارکت داشته باشد». شاید اگر یک باورمند واقعی به حقوق بشر در کاخ سفید می بود، رئیسی را در سازمان ملل متحده دستگیر می کرد تا بطور علنی در دادگاهی، به جنایات علیه بشریت (Crimes against humanity ) پاسخ دهد!

اما او در تریبون سازمان ملل، به تبلیغ «سیاست‌ها و نقشه مسیر گسترش بدخیم و خطرناک تروریسم رژیم ایران در سطح جهانی و فعالیت‌های بی‌ثبات‌ کننده در منطقه» خواهد پرداخت. و با لجن پرانی، به هدف مغز شویی، علیه آمریکا و اسرائیل سخنانی دروغ و شرم آور بیان خواهد کرد. و افسوس که " فلک، به مردم نادان دهد زمام مراد [حافظ] ".

وانگهی، کاخ سفید (WhiteHouse) و جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکاو نهاد های اطلاعاتی و امنیتی ایالات متحده آمریکا هم باید خجالت، خفت، سرشکستگی، شرمزدگی، شرمندگی شنیدن سخنرانی و حضور یک قاتل و تروریست اسلامی را در مجمع عمومی سازمان ملل تحمل کند. و در چنین وضعیتی، دیگر حق سخن گفتن از زندانیان سیاسی و آزادیهای اساسی از بایدن، سلب می شود.

و همانطور که بارها با صراحت بازگفته ام : مُلاها بمب اتمی خواهند ساخت و سیاست بایدن در گفتگو با تروریست های اسلامی هم شکست خورده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy