Sunday, Aug 28, 2022

صفحه نخست » حمله رسانه سپاه به نور پهلوی

noor_082722.jpgایندیپندنت فارسی - چندی پیش شهبانو فرح پهلوی به روزنامه «لیبرو» گفت: «اگر سلطنت به ایران بازگردد نور پهلوی، دختر شاهزاده رضا پهلوی، ولیعهد او خواهد بود.» شهبانو فرح و شاهزاده رضا پهلوی بارها و به صراحت گفته‌اند که تنها مردم ایران درباره سرنوشت‌شان و نوع حاکمیت ایران تصمیم خواهند گرفت. با این حال بعد از این مصاحبه، دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب حکومت در داخل و بیرون از ایران، حملات خود را به خاندان پهلوی به ویژه به نور زهرا پهلوی، آغاز کردند.

حمله به نور پهلوی علاوه بر مساله ولیعهدی، جنبه دیگری دارد که به سبک‌زندگی او و ارتجاع حکومت ایران بازمی‌گردد. او زنی است خودساخته که کار اقتصادی می‌کند، به‌صورت داوطلبانه در یک موسسه‌ حامی حیوانات فعال است، در مهمانی‌های دوستانه و خانوادگی حاضر می‌شود و هویت و آزادی عمل خود را دارد.

تصاویر روی جلد چهره‌های مشهور در مجله‌های معتبر مد دنیا نشان‌دهنده اهمیت و تاثیرگذاری این افراد در جهان است. تاکنون مجله‌های وُوگ، هارپر بازار، کازموپولیتن، و ماری کیلر با نور پهلوی مصاحبه‌هایی درباره زندگی شخصی، کاری و اجتماعی او داشته‌اند و تصاویر وی را روی جلد مجله خود برده‌اند.
وُوگ عربی در گفتگوی مشترکی که با نور و‌ شهبانو فرح پهلوی در سال ۲۰۱۹ انجام داد، تصویر روی جلد مجله را به آنها اختصاص داد و نور را، مینیاتوری ایرانی نامید که وارث هوش و زیبایی اصیل زنان ایرانی است.

نور پهلوی زندگی عادی خود را با مخاطبانش به اشتراک می‌گذارد؛ درست آنچه‌ که اسلام‌گرایان از آن هراس دارند و این حق را از زنان ایرانی گرفته‌اند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy