Monday, Aug 29, 2022

صفحه نخست » نام ملکه ایران فرح پهلوی است نه فرح دیبا!؛ ف. م. سخن

8EE006CF-FBDD-4B36-A109-B508C1172446.pngدر بحبوحه ی فجایع سیاسی ایران، گرفتار آدم ها و گروه هایی شده ایم که کار مخالفت با حکومت نکبت را تبدیل به بچه بازی و بچه گول زدن کرده اند!

برای این که بچه گول زن ها را بشناسیم نیازی به این نیست که مغز اینشتین داشته باشیم یا از هوش فوق العاده بهره مند باشیم.

بچه گول زن ها نه که خودشان به اندازه ی یک نخود مغز در جمجمه شان نیست فکر می کنند که مخاطبان شان نیز چنین هستند غافل از این که تا دهان باز کنند و «ف» بگویند مشخص می شود که می خواهند از «فرحزاد» سخن بگویند و غافل اند از این که برای گول زدن ما باید به اندازه ی کسی که آی کیوی اش دستکم هفتاد هشتاد یعنی پایین تر از حد نرمال است زرنگی به خرج دهند.

مثلا شما اگر بخواهید مخالف دو آتشه ای را که مامور نفوذی سایبری ست شناسایی کنید، از او بخواهید تا در جمع فحشی رکیک به خمینی و خامنه ای بدهد، بلافاصله مچ اش باز می شود.

یا از اعضای مجاهدین خلق که در تیرانا نشسته اند و مثلا برای خرابکاری در میان سخنان مخالفان حکومت مامور نفوذی تیزهوش شان را بدون به کار بردن نام مجاهدین به میان مخالفان می فرستند، وقتی اصطلاح «شیخ و شاه» را می شنوید، بلافاصله دست شان رو می شود و می توانید آن ها را بشناسید.

تجزیه طلبان را هم از به کار بردن اصطلاحات «اتنیک» و «فدرالیسم» و «کاتالان های کانادا» می توانید شناسایی کنید:)

این روزها هم که هخاییست های ایرونی در پلتفورم هایی مثل «کلاب هاوس» مشغول فعالیت شبانه روزی هستند بلکه بتوانند هخایی را مثلا به جای رضا پهلوی شاه ایران کنند اصطلاح «فرح دیبا» مشخص کننده ی خط و خطوط آن هاست.

در کنار این هخاهای مسخره، ملی مذهبی ها و اصلاح طلبان حکومتی وقتی می خواهند از ملکه ایران نام ببرند، ایشان را فرح دیبا خطاب می کنند و به خیال خام خود ضربتکی به ایشان و مقام والای شان در فرهنگ و سیاست ایران وارد می آورند.

سوال هم ازشان بکنید که این چه کاری ست می کنید، خواهند گفت مگر نام فامیل ایشان دیبا نیست و شوهرشان مرحوم نشده اند، پس چه اِشکالی دارد او را به نام صحیح خود صدا بزنیم؟

نه جان ام! موضوع شما موضوع نام اصلی ایشان نیست. شما می خواهید چیزی را که با نام فامیل «پهلوی» به ایشان متصل می شود از ایشان جدا کنید و او را دخترکی که هیچ سابقه ی مثبت و منفی یی در زندگی دوران پیش از ازدواج اش نداشت معرفی کنید که چون همسر پادشاه شد «فرح پهلوی» نام گرفت و با این نام خدمات بسیار به ایران کرد و شما چشم دیدن ایشان و خدمات اش به ایران را ندارید.

این مطلب برای دادن تذکر به شماست که مردم ابله نیستند و پس پرده ها و نام گذاری ها و نام تغییر دادن ها را می بینند و به آن واکنش نشان می دهند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy