Wednesday, Aug 31, 2022

صفحه نخست » پاسکاری برجام ادامه دارد! فرید انصاری دزفولی

Farid_Ansari_Dezfouli_2.jpgبه هیچ عنوان نباید دلخوش به احیای احتمالی برجام باشیم و فریب جمهوری اسلامی را بخوریم. بازی پاس کاری برجام بین آمریکا و ایران ادامه دارد. آمریکا به ایران پاس می‌دهد و ایران به امریکا پاس می‌دهد و این پاس دهی چندین سال است ادامه دارد. جمهوری اسلامی با دروغگویی و فریب ملتی را در امیدی واهی نگه داشته است. خشونت‌ورزی، بازی با روان جامعه و دائمی کردن رنج مردم به استراتژی اصلی، رژیم تبدیل شده است.

بر خلاف هوچی گری‌های رسانه‌ای و تحلیل گری برخی از کارشناسان مسائل بین المللی تا این لحظه سرنوشت برجام در هاله‌ای از ابهام محصور شده است. وانگهی احیای احتمالی برجام نه رژیم درهم فرو ریخته را از پروسه سقوط و سرنگونی‌اش نجات خواهد داد و نه در زندگی مردم تغییری ایجاد می‌کند و آنرا بهبود و سامان خواهد بخشید. زیرا ساختار اقتصادی و سیاسی آشفته جمهوری اسلامی این اجازه را نمی‌دهد که زندگی نابسامان مردم و اقتصاد ورشکسته ایران سامان یابد. ساختار اصلی رژیم بر فساد و غارت بنا شده است. نظام ولایت مطلقه فقیه خود منبع فساد و غارت می‌باشد. مگر فسادی بالاتر از ادمکشی و دروغگویی یافت می‌شود. نظامی که مرام و کار و بار بنیانگذارش بر دروغگویی و ادمکشی استوار بود نمی‌تواند حاصلی بجز تخریب داشته باشد زیرا تخریب کننده ویرانی می‌آفریند ولی هرگز سازندگی تولید نمی‌نماید. نظام ولایی در عرض ۴۳ سال با شبکه‌های مافیایی خود چنان کشورمان را تخریب و ویران ساخته و زیر بناهای انرا نابود کرده است که مجموع ویرانی آن چندین برابر ویرانی می‌باشد که متجاوزین مقدونی، اعراب و مغول‌ها بعمل آوردند. دهها میلیون ایرانی فاقد تامین اجتماعی می‌باشند و در فقر مطلق و تباهی به سر برده و بیش از ۹۰ درصد مردم کشور بر اثر ابر تورم و گرانی لحظه به لحظه اجناس و مایحتاج زندگی با فقر معیشتی و سلامتی مواجه هستند. ایران در آستانه‌ی فاجعه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، تاریخی و زیست محیطی قرار دارد بطوریکه وطن مان در آستانه فروپاشی سرزمینی قرار گرفته است. در سرزمین فروپاشیده فقط برخی از حیوانات می‌توانند زندگی کنند. در واقع ایران و ایرانیان قربانی بحران سازی علی خامنه‌ای و حفظ نظام شده‌اند.
شاخص نظام ولایت فقیه غارتگری نرم است. نمونه آنرا در تمام سطوح سیستم مافیایی اداری و نظامی رژیم اسلامی در ۴۰ و اندی سال گذشته مشاهده کرده‌ایم و می‌کنیم. شبکه‌های مافیایی حاکم تشکیل شده‌اند از نمایندگان مجلس، آیات عظام حکومتی و وابستگان، فرماندهان بالای سپاه، وزرا، نمایندگان رهبر معظم در اقصی نکات کشور و خود رهبر و بیت رهبری. این شبکه‌های مافیایی روزانه کاری بجز مکیدن خون مردم و غارت ثروت طبیعی و انسانی آنان ندارند.
آیت الله مکارم شیرازی معروف به سلطان شکر و نوه‌اش قاسم مکارم شیرازی، رستم قاسمی‌ها و مخسن رضایی‌ها و مرتصی رضایی‌ها و محسن رفیق دوست‌ها، مرجان شیخ‌الاسلامی آل‌آقا‌ها، وحید مظلومین و پسرش، بابک زنجانی‌ها، برادر محسن رفیق دوست‌ها، شهرام جزایری‌ها، اکبر طبری‌ها، فرار خاوری با ۳ میلیارد دلار و غارت ۹۲ هزار میلیارد تومان در فولاد مبارکه و بقیه غارتگری‌های روزمره‌ که صدایشون در نمی‌آید، محصولات افتخار آمیز شرکت سهامی نظام ولایی می‌باشند.
کدام دستگاه اداری و نظامی رژیم فسادمند نیست؟ به هر اداره و وزارت خانه‌ای دست بگذاریم شاهد فساد و غارت تا مغز استخوان و تاروپود آن می‌باشیم.
رژیم جمهوری اسلامی بیماری می‌باشد که فساد سیستماتیک عین سرطان تمام وجودش را گرفته است. نظامی که نهادهای ریز و درشت ان مبتلا به سرطان حاد غارتگری و فساد می‌باشند. چنین نظامی که فاقد مدیربت و دولتی منسجم می‌باشد با شیمی درمانی برجام قابل علاج نیست که نیست.
پاس کاری و بازی برجام همچون سربال‌های تلویزیونی ادامه دار است. خود را دلخوش و معطل نتیجه برجام بی فرجام نکنیم. با برجام و بی برجام، ما مردم ایران نیازی به صنایع هسته‌ای و غنی سازی اورانیومی که یک گرم ان مورد استفاده در هیچ زمینه‌ای بجز ساخت بمب اتمی نیست نداریم، جمهوری اسلامی خواهان ساختن بمب اتم بوده است حالا که یقه‌اش را گرفته‌اند می‌خواهد با دروغ و فریب از پاسخ به اصل مطلب در برود و همه چیز را ماستمالی نماید.
هیچ راهی بجز عبور از این رژیم خیانت و جنایت و فساد برای ملت ایران نمانده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy