Sunday, Sep 18, 2022

صفحه نخست » "شناسایی قاتل مهسا امینی سرهنگ گشت ارشاد"

entezami_banner.jpgگمانه‌زنی درباره قاتل

دویچه وله - در شبکه‌های اجتماعی متنی منتشر شده که در آن شخصی به نام ستوان یکم حسن شیرازی به عنوان شاهد ضرب و شتم مهسا امینی شهادت داده که از پنجره یکی از طبقات ساختمان گشت ارشاد وزرا دیده سرهنگ پاسدار سید عباس حسینی با مشت ضربه محکمی به سر مهسا وارد کرده و وقتی او بر زمین افتاده به او لگد زده است.

بر اساس این متن، مهسا امینی به دلیل بازداشت احتمالا دچار شوک شده و تمام مدت جیغ می‌کشیده و علت ضرب و شتم او از سوی پاسدار حسینی نیز جیغ‌های ممتد او بوده است.

بر روی سنگ قبر موقت مهسا امینی که در خانه او را ژینا صدا می‌کردند نوشته شده: «ژینا جان تو نمی‌میری، نامت یک رمز می‌شود...»

***

له‌شدگی بافت مغز مهسا امینی در پی ضربات متعدد به سر

خبرگزاری کنگره ملی ایرانیان - بیمارستان کسری روز شنبه در اطلاعیه‌ای گفت، هنگامی که مهسا امینی به این بیمارستان منتقل شد، علائم حیاتی در او دیده نمی‌شد. این اطلاعیه تنها ساعاتی پس از انتشار حذف شد.

پرسنل بیمارستان کسری که از وضعیت مهسا امینی مطلع بوده در تشریح وضعیت توضیح داده اگر «سر فردی در یک تصادف آسیب ببیند ممکن است با انجام جراحی تخلیه هماتوم ایجاد شده، شانس زنده ماندن داشته باشد اما در مورد مهسا آسیب چنان وسیع بوده که امکان جراحی وجود نداشت و نشان دهنده ضربات متعدد و له‌شدگی بافت مغزی بوده است.»

به گفته این منبع بیمارستانی از نظر قانونی اگر مرگ زیر ۲۴ ساعت از زمان بستری اتفاق بیفتد باید حتما به پزشکی قانونی ارجاع داده شود و در مورد مهسا نگه‌داشتن او برای مدتی بیشتر به این دلیل بوده که وقت خریده شود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy