Wednesday, Sep 28, 2022

صفحه نخست » فرار مهران مدیری از کشور با دور زدن سپاه و دادستانی؟

modiri_banner.jpgتسنیم: مهران مدیری علیرغم ممنوع‌الخروجی از کشور خارج شد

مهران مدیری که اخیراً با برخی مواضع خود به تحریک عواطف و دامن زدن به آشوب‌ها کمک کرده بود، به واسطه دستور دادستان ممنوع الخروج شده بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اخبار رسیده به تسنیم از منابع آگاه حاکیست: مهران مدیری که اخیراً با برخی مواضع خود به تحریک عواطف و دامن زدن به آشوب‌ها کمک کرده بود، به واسطه دستور دادستان ممنوع الخروج شده بود.

با این حال گفته می‌شود که وی بلافاصله از کشور‌ خارج شده است.

مهران مدیری بدون توجه به تحقیقات پزشکی درباره فوت خانم مهسا امینی، مواضعی اتخاذ کرده بود که به تحریک‌های بیرونی برای آشوب و برهم زدن امنیت کشور کمک می‌کرد.

***

رادیو بین المللی فرانسه - مهران مدیری بازیگر و کارگردان که اخیراً کارگردانی و اجرای برنامۀ «دورهمی» را بر عهده داشته است، با انتشار ویدئویی در حساب کاربری خود در اینستاگرام، در واکنش به اعتراضات جاری در ایران گفت:

«در این‌ روزهای پر از خشم، در این روزهای پر از بغض، در این روزهای پر از اشک، حال هیچ‌کس خوب نیست؛ تصاویری که در فضای مجازی دیده می شود را باور نمی کنیم».

مهران مدیری همچنین در اعتراض به سرکوب اعتراضات مردمی گفت:

«با این مردم خشونت نکنید؛ مردمی که چهل سال با صبوری همۀ بحران ها را تحمل کردند و در برابر جنگ، تحریم اقتصادی، هوای پر از سرب، مشکلات معیشتی، فشارهای اقتصادی و هزاران بحران دیگر ایستادگی کردند».

این کارگردان در ادامه تأکید کرد: «با مردم حرف بزنید و ببینید مطالبات آنها چیست؛ هیچکس در این کشور خواهان خشونت و تخریب نیست».

مهران مدیری با اشاره به اینکه ضبط برنامۀ «دورهمی» تمام شده و حدود چهل قسمت برای پخش پس از ماه صفر آماده شده است، با لحنی معترضانه گفت:

«من به عنوان سازنده، طراح، مجری و کارگردان این برنامه اعلام می کنم که نمی خواهم حتی یک فریم از تصویر من به هیچ بهانه ای در هیچ شبکه ای پخش شود».

وی افزود: «به عنوان صاحب این اثر این قدر که حق دارم؛ این تنها کاری است که فعلاً از دستم بر می آید».

مهران مدیری ادامه داد: «با برنامۀ «دورهمی» نمی شود حال مردم را خوب کرد؛ با مردم خشونت نکنید».

او با اشاره به اینکه «همۀ کسانی که در این درگیری ها حضور دارند در یک وطن زندگی می کنند»، به تمام خانواده های داغدار تسلیت گفت و تأکید کرد که «همۀ ما داغداریم».

پیام ویدیویی مهران مدیری با واکنش های زیادی در فضای مجازی روبرو شد؛ همچنین روز گذشته یکی از مجریان تلویزیون با اشاره به صحبت های اخیر مهران مدیری مبنی بر عدم پخش تصاویرش، او را مالک حقوقی این اثر ندانست و گفت: «این سلبریتی کل دستمزد برنامه اش را گرفته است».

این مجری تلویزیون دربارۀ مهران مدیری گفت: «او یک زمانی چک برگشتی داشت و داشت می‌رفت زندان اما صداوسیما چکش را پاس کرد تا زندان نرود و برنامه اش را با مردم داشته باشد؛ ما خیلی اسرار داریم از این سلبریتی‌ها».

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو بین المللی فرانسه

او همچنین با اشاره به واکنش های اخیر هنرمندان از جمله مهران مدیری گفت: «بیایند عذرخواهی کنند، توبه کنند و بگویند جوگیر شدیم».

از سوی دیگر، ناصر قدیر کاشانی، تهیه‌کننده برنامۀ «دورهمی» در واکنش به پیام ویدیویی مهران مدیری گفت: «ایشان دستمزدش را بابت تولید سری پنجم برنامه دورهمی به طور کامل دریافت کرده و مالکیت این برنامه هم اکنون با صدا و سیما است».



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy