Friday, Oct 7, 2022

صفحه نخست » خدمت مذهبیون گرامی که فکر می کنند زنان در غرب مثل آن خانم ایرانی با پستان لخت در خیابان راه می روند!؛ ف. م. سخن

0FC9AA7D-F540-4E8F-B7C8-1DF2BADB6BD1.jpegالبته مذهبیون گرامی را راضی کردن و واقعیت را به آن ها حالی کردن تقریبا کاری ست محال چون وقتی چیزی در ذهن کسی با چکش و تیشه حکاکی شد، پاک کردن اش فقط با چکش و تیشه امکان پذیر است نه با حرف منطقی.

ولی خب، شاید کسانی در میان اهل مذهب باشند که دستکم به چشم های شان اعتماد کنند و متوجه شوند که اولا زنان در غرب، آن طور که آن ها تصور می کنند، با پستان و ک.و.ن لخت در خیابان ها نمی گردند و ثانیا زنان در غرب، نسبت به ایران «اسلامی» از امنیت روانی و جسمی غیر قابل مقایسه ای بهره مندند که در مخیله ی اسلامیون هم نمی گنجد.

عزیزان مذهبی که گاه گداری در خیابان های شهرشان قدم می زنند حتما دیده اند که برخی مردان مسلمان و بزرگ شده در متن جمهوری نکبت «اسلامی» به زن و دخترْ بچه و حتی زنان سالخورده رحم نمی کنند و مفتضح ترین متلک های جنسی را نثارشان می کنند آن قدر که این موضوع در ایران تبدیل به یک امر عادی شده و زنان هم بی خیال از کنار این بیماران جنسی بزرگ شده در محیط اسلامی آقایان عبور می کنند.

حالا به عنوان کسی که سال ها در غرب و در «آزادترین» کشورهای اروپایی که امریکا هم به گرد پای آن ها نمی رسد -چون بنیاد خانواده در امریکا بسیار برای امریکایی ها مهم است- زندگی کرده اگر بگویم، نه تنها کلام زشت و متلک، بلکه نگاه شهوت انگیز حیوانی هم از غربی ها نسبت به زنان ندیده ام و اگر باشد -که نمی توانم با قاطعیت وجود آن را انکار کنم- آن قدر کم و حداقلی ست که اصولا به چشم نمی آید شاید مذهبیون گرامی این حرف را باور نکنند که اِشکالی هم ندارد.


اما برای اثبات این که یاوه گویی های صدا و سیما ی اسلامی در مورد زنان غربی که به دروغ می گوید چنین اند و چنان اند را به صورت زنده به این عزیزان نشان دهم و نشان دهم که زنان غربی مثل آن خانم ایرانی که جو آزادی او را گرفته یا نواله ای چیزی از جمهوری اسلامی در مقابل اش افکنده شده که پستان های اش را بیرون بیندازد نیستند، لینکی می گذارم از «لایو کَم» های شهرهای بزرگ و توریستی جهان که اتفاقا چون توریستی هستند ظاهرا آزادی های بیشتری هم برای زنان قائل هستند تا با دو چشم خویش ببینند که هیچ آدم سالم و عاقل و زن عادی یی با پستان لخت همینطوری بیخودی در شهرها نمی گردد حتی در لب دریا هم که آفتاب گرفتن امری عادی به شمار می آید «تمام زن ها» پک و پهلو و بدن شان را تماما بیرون نمی اندازند و این یاوه ها که در جمهوری اسلامی سر داده می شود، فقط برای این است که دخترها و زن ها ی ما از ساده ترین و طبیعی ترین حق انسانی یعنی آزادی موهای شان برخوردار نشوند و این که مو از زیر روسری و چادر بیرون بیاید کجا و پستان و چیزهای دیگر را بیرون بیندازند کجا؟

مشکل مذهبیون عزیز و حتی حکومتی های ناعزیز این است که هرگز در غرب آزاد زندگی نکرده اند (زندگی کردن با دو روز سفر آمدن و یک روز از آن دو روز را هم در سوناهای خاص گذراندن فرق می کند) تا ببینند زن ها در چه امنیتی نسبت به ایرانِ مثلا تحت کنترل زندگی می کنند و همه در فکر کار و زندگی و گذران خانواده و کسب در آمد و برنامه ریزی برای زندگی خانواده و فرزندان شان هستند و در نهایت سادگی و بی پیرایگی زندگی می کنند نه این که از شب تا صبح مثل آخوندها به فکر شهوترانی و لذت جنسی بردن اسلامی باشند.

بنابراین اگر صادق هستید و حرف درست را قبول می کنید، مطمئن باشید برداشتن روسری و آزاد گذاشتن موها، هیچ ربطی به پستان بیرون انداختن ندارد و در غرب هم همه ی زنان با پستان لخت از خانه بیرون نمی روند و مثل انسان عادی بر سر کار و درس و زندگی شان حاضر می شوند.

لایو کم شهرهای زیبای جهان



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy