Saturday, Oct 8, 2022

صفحه نخست » اهمیت تاریخی سیاسی مواضع ضد جمهوری اسلامی مولوی عبدالحمید، عبدالستار دوشوکی

Abdolsatar_Doshouki_5.jpgمولوی عبدالحمید که همواره با حکومت جمهوری اسلامی تعامل و مدارا و همکاری داشته و اخیرا قاسم سلیمانی را شهید خواند و در انتخابات گذشته از ابراهیم رئیسی حمایت کرد, بعد از کشتار خونین زاهدان مواضع وی کاملا عوض شده است.

وی برای اولین بار جمهوری اسلامی حکومتی ناعادل و ظالم معرفی می کند و خطاب به نظام می گوید : الملک یبقی مع الکفر و لایبقی مع الظلم

این کشتار زاهدان را یک جنایت می نامد و آن را بشدت محکوم کرد و خواهان دستگیری و محاکمه آمران و عاملان این جنایت می شود و خواهان مجازات شرعی و قانونی (بخوان قصاص) می شود. وی گفت: کسانی که مرتکب این جنایت شده‌اند دارای هر مقامی و به هر جایی که وصل هستند باید به پای میز محاکمه کشانده شده و به مجازات شرعی و قانونی خودشان برسند

از رسانه های خارجی تشکر می کند و صدا و سیما را محکوم می کند و می گوید رسانه ملی نیست

می گوید: بنده در تعجبم آیا کسانی که این مردم را مورد هدف قرار دادند واقعاً ایرانی و هم‌وطن بوده‌اند؟ ما برادری اسلامی، ایرانی و خویشاوندی داریم؛ این افراد کدام برادری را با ما داشته‌اند که این کار را با ما کردند؟!

وی خطاب به مسئولین گفت: بدانید که هیچ‌گاه حق مخفی نمی‌شود و خورشید برای همیشه پشت ابر نمی‌مانَد. بنده به جرأت می‌توانم بگویم که در این حادثه هم واقعیت ماجرا و هم مظلومیت مردم ما برای مسئولان و سایر اقشار مشخص شد. این اتفاق در واقع مردم ما را بیدار کرد که بدون هیچ ملاحظاتی باید حق و حقوق‌شان را بیان و مطالبه کنند.

این سخنان نشان می دهد که مولوی عبدالحمید برای اولین بار از جمهوری اسلامی عبور کرده است

دوشوکی



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy