Friday, Oct 14, 2022

صفحه نخست » جوانان محلات تهران: بهترین فیلترشکن این روزها خیابان است

farakhan_banner.jpgرادیو بین المللی فرانسه - گروه «جوانان محلات تهران» که پیش از این نیز فراخوان‌هایی را برای حضور مردم در خیابان‌ها صادر کرده بود، با صدور فراخوانی جدید، از تمامی جوانان و مردم محلات پایتخت و شهرهای سراسر ایران خواست روز شنبه، ۲۳ مهر، از ساعت ۱۲ظهر، در تمام مکان‌هایی که «مزدوران و سرکوبگران» حضور ندارند جمع شوند و شعار مرگ بر دیکتاتور سر دهند.

جوانان محلات تهران، در این فراخوان که در حساب توییتر این گروه نیز همخوان شده است، «نزدیک به یک ماه حضور در خیابان» را «نشان شروع و طلیعه‌ای برای رهایی ایران و جهان از چنگال این نظام فاشیستی» دانسته و اعلام کرده است:

علی‌رغم همه فشارها و سرکوب‌ها، ما فداکارانه باز هم در میدان هستیم و به همگان اطمینان می‌دهیم این راه هر قدر هم سخت و طولانی باشد اما در کنار هم خواهیم ایستاد و مطمئنیم که این نسل آزادی ایران را خواهد دید.

این گروه، در پایان بیانیه خوداز ایرانیان خارج از کشور خواسته تا با اتحاد و همدلی، در کنار مردم ایران، به دنبال راه‌کارهای مختلف برای کمک به مردم داخل ایران باشند.



گروه جوانان محلات تهران، همچنین با انتشار پوستری برای دعوت از مردم نوشت:

«در میدان‌ها حضور پیدا کنیم که بهترین فیلترشکن این روزها خیابان است.»

این در حالی ست که دانشجویان دانشگاه‌های مختلف نیز اعلام کرده اند تا رسیدگی به مطالبات مردم و آزادی دانشجویان به اعتصاب سراسری خود ادامه خواهند داد. دانشجویان در سراسر کشور مانند هفته‌های گذشته همراه با مردم از صبح شنبه اعتراض‌هایشان را آغاز خواهند کرد.

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو بین المللی فرانسه

مردم خوزستان همچنین فراخوان‌هایی در حمایت از اعتصاب‌های سراسری در ایران صادر کرده‌اند. روز شنبه ۲۳ مهر معلمان و کسبه این استان نیز همگام با مردم ایران دست به اعتصاب سراسری خواهند زد. مردم شهرهای اهواز، آبادان، ماهشهر، خرمشهر، رامشیر، ایذه، دزفول، شوش، اندیمشک و...نیز اعلام کرده اند که همراه با خیزش سراسری مردم ایران در میدان‌ها و خیابان‌های اصلی این شهرها تجمع اعتراضی برگزار می کنند.

از طرف دیگر، حامد اسماعیلیون، سخنگوی انجمن خانواده‌های قربانیان هواپیمای اوکراینی، نیز پیشتر برای برگزاری تظاهراتی بزرگ در ساعت سه عصر روز شنبه ۲۲ اکتبر، سی ام مهرماه، در گروسر اشترن برلین، پایتخت آلمان، فراخوان داده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy