Monday, Oct 24, 2022

صفحه نخست » عملیات نافرجام ربایش علی کریمی؟

modiri_banner.jpgدر روزهای گذشته ادعا شده مهران مدیری قصد داشته با همکاری «سربازان گمنام» کریمی را در بندر فجیره دستگیر و به ایران منتقل کند.

علی کریمی، اسطوره فوتبال ایران با انتشار توییتی، از «تهدید» خود و خانواده‌اش خبر داد و نوشت: «از طرق مختلفی تهدید شده و می‌شویم ولی نه از طریق تماس مستقیم.» او تاکید کرد: «البته من مهم نیستم. من هم‌چنان عزادار و نگران هموطنانم در جای جای میهن عزیزم هستم.»

مهدی رستم‌پور، خبرنگار ورزشی در اینستاگرام این بحث را به میان کشیده که مهران مدیری عامل نیروهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی برای برنامه ربایش علی کریمی بوده است؛ طرحی که شکست خورد.

توضیح تفصیلی این ماجرا که در اینستاگرام مهدی رستم پور وجود دارد را اینجا ورق بزنید و بخوانید
:

***

***

وحید اسماعیلی، خبرنگار ورزشی، نیز در این زمینه نوشته که پس از ناکام ماندن «حیله» مهران مدیری، او از طریق دوبی به ایران برگشت و گرفتن گذرنامه او در فرودگاه نیز «شایعه» و برای «ردگم‌کنی» بود.

***

رضا فاضلی، مشاور و مدیر برنامه‌های #علی_کریمی، با انتشار توئیتی اعلام کرد: «علی کریمی و خانواده اش، مکرراً تهدید می‌شوند. ولی هیچ تماسی از طرف مهران مدیری با او برقرار نشده است.» فاضلی، دلیل انتشار این خبر را برای «گمراهی افکار عمومی» دانست و نوشت: «اصل مطلب: #زن_زندگی_آزادی»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy