Thursday, Oct 27, 2022

صفحه نخست » معجزه معجزه! آقازاده امام موسی کاظم برای این که حرم اش آلوده نشه، کشته و زخمی شدگان را بدون خون کرد!؛ ف. م. سخن

9F569184-B35D-4D79-8823-7537F9E10B55.pngچه معجزات که در طول حاکمیت جمهوری اسلامی به چشم ندیدیم! چه حکایت ها که از معجزات امامان و بزرگان شیعه که نشنیدیم!

آقا شوخی نیست! آسدعلی وقتی داشت از اونجای مامان اش بیرون می اومد فریاد زد «یااااااا علی!»...

این کم چیزیه جون من؟!

یا حضرت امام راحل رو که اومدن دستگیر کنن، دست فرد دستگیر کننده همینجوری سیخ رو به آسمون قفل شد و همونجوری با دستی شبیه به دست هیتلر خان خودمان سوار ماشین اش شد و برگشت!

الان هم امامزاده قل قلی داریم که اگه توو حرم اش قل بزنی شفا پیدا می کنی!

یا امامزاده گارنیک داریم که اگه یه پیک عرق سگی توو حرم اش بری بالا، جات تو زعفرانیه ی بهشت ه!

دیروز هم یک معجزه ی دیگه رخ داد، شاید چشم های کور بینا شه و لب ها و گوش های مهر خورده باز شه و این جوجه هایی که می خوان حکومت اسلامی رو سرنگون کنن، دست از کارهای بر اندازانه شون بر دارن!

آقا فیلم کامل تیر اندازی در حرم، محصول مشترک سازمان سینمایی اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی رو که دیدیم حیرون موندیم!
پیش تر ها این کمپانی فیلم حمله داعش به مجلس شورای اسلامی رو درست کرده بود که اون هم کلی تووش معجزه اتفاق می افتاد!

اولا اسلحه ی این یارو تروریست شاه چراغ که یک قبضه کلاش بود، زرت و زرت گیر می کرد و حضرت آقازاده (ع)، با دست غیبی اش، اسلحه ای رو که بِکُشیش گیر نمی کنه، گیر می داد تا یارو داعشی ه نتونه تیر اندازی کنه!

این کم چیزیه؟! اون ام تروریستی که وزیر کشور گفت از طرف سلطنت طلب ها و منافقین و امریکا و اروپا پشتیبانی می شد! یعنی خاک بر سر این پشتیبانان که یه «ست» تمیز کردن اسلحه به این بدبخت ندادن که هی گلنگدن نکشه و هی خشاب عوض نکنه!

بعد، معجزه ی عجیب تر، گوله خوردن افراد در داخل حرم بود که گوله که می خوردن همین طوری بدون این که وول بزنن و تکون تکون بخورن و جون بدن، شربت شهادت رو سر می کشیدن و جالب اینجاست که یه قطره خون از جای زخم این ها بیرون نمی زد!

بعد دیگه شاه چراغ شاهکار آخرش رو نشون داد و آس دل رو کوبید روی ده لامصب، به این صورت که بعد از این که ماموران وارد حرم شدن، با یه ضربه کوچولو به پس گردن تروریست مذکور، اون رو نقش زمین کردن، در جایی که ما در فیلم های تظاهرات دیدیم با تفنگ، با باتون، با قنداق مسلسل، با شات گان هم که بچه ها رو می زنن، کسی فرتی از پا نمی افته و با همون بدن آش و لاش، مثل چی رو در روی مامورها می ایستن!

بعد گفتن تروریست رو با گوله زدن توو شکم اش! و اینجا دیگه اوج فیلم شاه چراغ بود که شیکم یارو با گلوله سوراخ شده ولی هیچ خونی از عقب و جلوش بیرون نمی زنه و یارو تروریست ه مثل کسی که بچه اش با مشت زده باشه توو شیکم اش از درد به خودش می پیچه!

چیکار کردی حضرت آقازاده ی امام موسی بن کاظم با این معجزات ات! حالا حکومتی ها باید کلی زحمت بکشن این معجزات غیر قابل فهم برای نوع بشر رو به ما ایرونی ها حالی کنن! :)

***


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy